Uber Drivers Forum banner
  • If you have joined UberPeople.net because your Uber account was hacked, you've likely been taken in by a scam. Please read this before starting a thread on this subject.
41 - 61 of 333 Posts
Ik denk niet dat het eerlijk is om aan te nemen dat de persoon automatisch probeert iedereen neer te halen. Het is echt schokkend hoe dit bedrijf wegkomt met in feite legale diefstal. Op een gegeven moment moet men zich afvragen hoe laag ze kunnen gaan, misschien tot nul betaling?

Wat me veel meer stoort, zijn degenen die opscheppen over hoe goed de dingen nog steeds voor hen zijn en dat je gewoon geduld moet hebben of je strategie moet veranderen als er geen strategie is in een gebied met 75% $5 ritten. Dat is vernederender voor iemand die elke dag zijn best doet, alsof ze hun eigen omgeving niet kennen of geen idee hebben wat ze doen.
Twee dingen kunnen tegelijkertijd waar zijn. De tarieven kunnen slechter en slechter worden en chauffeurs kunnen nog steeds strategieën ontwikkelen om de eindjes aan elkaar te knopen. Het is gewoon jammer dat de belangrijkste "strategie" is om 3 keer harder te werken om minder geld te verdienen dan je vroeger verdiende 😅.
 
Ik reed bijna 7 jaar voor Uber totdat ze me twee jaar geleden van het platform gooiden toen een passagier me ten onrechte beschuldigde hem met pepperspray te hebben bespoten. Ik heb nooit pepperspray bezeten en heb ook nooit een woordenwisseling met een passagier gehad. Ze geloofden gewoon zijn woord boven het mijne en hielden niet eens rekening met mijn beoordeling van 4,98. Nadat ik me bij Lyft had aangemeld, had Uber daadwerkelijk de brutaliteit om me na een jaar terug te vragen. De afgelopen twee jaar ben ik financieel beter af met Lyft en de passagiers gedragen zich veel beter. Over het algemeen is de Lyft-ervaring voor chauffeurs (klantenservice en app-betrouwbaarheid) veruit superieur aan alles wat Uber ooit heeft gehad.
Lyft deactiveerde me een paar jaar geleden vanwege, neem ik aan, aanstootgevende onderwerpen die ik tegen een paar afzonderlijke pax zei.

Ik heb een paar keer beroep aangetekend vanaf twee jaar geleden, maar zonder succes.

Ik wou dat ze me terug zouden uitnodigen.

Ik las onlangs een bericht waarin de poster beweert dat een of (sommige?) apps nu sommige of veel gedeactiveerde leden terug uitnodigen?
 
Skyhigh immigratiecijfers, zo dus.
Ik wacht tot je solliciteert naar banen als het plukken van producten, het schoonmaken van huizen, het serveren van fastfood of het werken in voedselfabrieken. Misschien stop je dan wel met het de schuld te geven aan immigranten voor het feit dat zoveel Amerikanen luide klagers zijn geworden zonder vaardigheden om aan te bieden, behalve het fulmineren op openbare forums over immigranten die de banen overnemen die ze weigerden te doen.
 
Ik wacht tot je solliciteert naar banen zoals het plukken van producten, het schoonmaken van huizen, het serveren van fastfood of het werken in voedselfabrieken. Misschien stop je dan wel met het de schuld te geven aan immigranten voor het feit dat zoveel Amerikanen luide klagers zijn geworden die geen andere vaardigheden te bieden hebben dan te fulmineren op openbare forums over immigranten die de banen aannemen die ze weigerden te doen.
De racistische MAGA-beweging heeft geweldig werk verricht door mensen wijs te maken dat grootschalige afpersing door bedrijven niet het probleem is, maar dat immigranten de schuld krijgen.
 
Ik wacht tot je solliciteert naar banen zoals het plukken van producten, het schoonmaken van huizen, het serveren van fastfood of het werken in voedselfabrieken. Misschien stop je dan wel met het de schuld geven aan immigranten voor het feit dat zoveel Amerikanen luide klagers zijn geworden zonder vaardigheden, behalve het fulmineren op openbare forums over immigranten die de banen aannemen die ze weigerden te doen.
“Immigratie” is slechts een hulpmiddel dat wordt gebruikt, bewust of onbewust, om openlijk haat te koesteren tegenover mensen van Latijns-Amerikaanse afkomst, vooral mensen uit Mexico (d.w.z. mensen die er anders uitzien, arm lijken en niet als hen klinken) en zich er niet langer racistisch over voelen of eruit zien.
 
Wanneer is genoeg, genoeg? Het gaat al een tijdje bergafwaarts, maar met de verlaging van de piektoeslagen, hoe is het dan mogelijk om te blijven rijden voor Uber? Ik ben een jaar geleden gestopt en kan me niet voorstellen dat ik terugkeer. In Chicago zag ik vroeger regelmatig piektoeslagen van 19-20 dollar en nu is het maximaal 2 dollar. Vorig jaar verdiende ik tijdens een sneeuwstorm 350 dollar in 5 uur met piektoeslagen van meer dan 30 dollar, vandaag sneeuwt het HARD en de piektoeslag is 2 dollar! De piektoeslagen zijn het enige dat het rijden de moeite waard maakte. Ik weet niet hoe jullie het doen.
Als mensen in Californië zijn, is er wat nieuwe concurrentie voor Uber & Lyft. Een nieuw platform voor ritten en een chauffeurs coöperatie genaamd Fare Co-op, dat chauffeurs 80+% van de ritprijs betaalt. Het is ook goedkoper voor de passagiers. En het kost restaurants slechts 5% voor het gebruik van de bezorgservice. Win-Win-Win! Het bedrijf heeft pas een maand geleden zijn TNC-licentie ontvangen en we hebben al de steun van de VN en Deloitte, evenals een exclusieve deal met enkele grote evenementenlocaties. We zijn ook van plan om binnenkort in andere grote steden in de VS te starten, dus aanmeldingen daar kunnen ons nog sneller op weg helpen! Volgende op de planning zijn Las Vegas, New York en Philadelphia. Ik zal in januari persoonlijk weer in Las Vegas zijn om chauffeurs te werven.
 
Waarom doe ik dit nog steeds? Omdat ik afhankelijk ben van de extra $1500 +/- per maand om rond te komen totdat de economie verbetert en DEI uit de big tech wordt verwijderd en ik weer meer dan $200K kan verdienen in mijn dagelijkse baan en de inflatie onder controle is. En ik heb ook een beetje het script omgedraaid. In plaats van $100 uit te geven aan barhopping en drinken, breng ik nu mijn nachten door met socializen, mijn lever blij houden en die $100 dubbel terugverdienen, minus de kater. Win-win, toch?

En laten we eerlijk zijn: hier in Georgetown, Texas (net ten noorden van Austin), krijgen we nog steeds $26 toeslagen, zoals gisteravond. Ik was bijna uitgestapt en gaan rijden, maar mijn bloedmooie vrouw en ik hadden een avondje uit en nadat we het thuis hadden gedaan als met Viagra doordrenkte spinnenapen op moly - koos ik ervoor om de pinguïnserie en daarna de Grand Prix van Las Vegas af te maken. Maar TMI. Ondertussen klinkt het alsof Chicago in een "toeslagdroogte" zit. Ik bedoel, wat dekt $2 tegenwoordig überhaupt?

Natuurlijk heb ik gemengde gevoelens over alle mensen die vluchten voor het beleid van de blauwe staten en Texas overspoelen. Aan de ene kant is het geweldig voor de Uber-vraag. Aan de andere kant kan ik niet anders dan betreuren dat velen van hen hier waarschijnlijk zullen stemmen op dezelfde dingen die hun staten in de eerste plaats hebben geruïneerd.

Dus ja, het is niet allemaal kommer en kwel. Als je een fatsoenlijke markt hebt om in te rijden en de Tesla de winst hoog houdt met gratis supercharging en $3/100 mijl gereden als ik thuis oplaad. Het werkt voor mij en ik word wakker met een beetje contant geld waarmee ik wapens en gitaren kan kopen in plaats van met een kater te zitten en me af te vragen hoeveel ik gisteravond heb uitgegeven.
 
Discussion starter · #50 ·
Twee dingen kunnen tegelijkertijd waar zijn. De tarieven kunnen slechter en slechter worden en chauffeurs kunnen nog steeds strategieën ontwikkelen om de eindjes aan elkaar te knopen. Het is gewoon jammer dat de belangrijkste "strategie" is om 3 keer harder te werken om minder geld te verdienen dan je vroeger deed 😅.
Daarom vraag ik me af, wanneer is genoeg, genoeg! Waar is het breekpunt lol
 
Discussion starter · #51 ·
Waarom doe ik dit nog steeds? Omdat ik afhankelijk ben van de extra $1500 +/- per maand om rond te komen, totdat de economie verbetert en DEI uit de grote tech wordt verwijderd en ik weer meer dan $200K kan verdienen in mijn dagelijkse baan en de inflatie onder controle is. En ik heb ook een beetje het script omgedraaid. In plaats van $100 uit te geven aan barhopping en drinken, breng ik nu mijn avonden door met socializen, mijn lever blij houden en die $100 verdubbelen, minus de kater. Win-win, toch?

En laten we eerlijk zijn: hier in Georgetown, Texas (net ten noorden van Austin), krijgen we nog steeds $26 toeslagen, zoals gisteravond. Ik was bijna uitgestapt en gaan rijden, maar mijn bloedhete vrouw en ik hadden een avondje uit en nadat we het thuis hadden gedaan als door Viagra doordrenkte spinnenapen op moly, koos ik ervoor om de pinguïnserie en daarna de Grand Prix van Las Vegas af te maken. Maar TMI. Ondertussen klinkt het in Chicago alsof het in een "toeslagdroogte" zit. Ik bedoel, wat dekt $2 tegenwoordig überhaupt?

Natuurlijk heb ik gemengde gevoelens over al die mensen die vluchten voor het beleid van de blauwe staten en Texas overspoelen. Aan de ene kant is het geweldig voor de Uber-vraag. Aan de andere kant kan ik niet anders dan betreuren dat velen van hen waarschijnlijk op dezelfde dingen zullen stemmen hier die hun staten in de eerste plaats hebben geruïneerd.

Dus ja, het is niet allemaal kommer en kwel. Als je een behoorlijke markt hebt om in te rijden en de Tesla de winst hoog houdt met gratis supercharging en $3/100 mijl gereden als ik thuis oplaad. Het werkt voor mij en ik word wakker met een beetje contant geld waarmee ik wapens en gitaren kan kopen in plaats van met een kater af te vragen hoeveel ik gisteravond heb uitgegeven.

View attachment 750096
Je leeft de Amerikaanse droom, broeder. Als de toeslagen hier nog steeds $26 zouden zijn, zou ik er nog steeds zijn. Maar die zijn nu teruggebracht tot ongeveer $2.
 
Je leeft de Amerikaanse droom, broeder. Als de piek tarieven hier nog $26 zouden zijn, zou ik er nog steeds zijn. Maar die zijn nu teruggebracht tot ongeveer $2.
Nauwelijks. Ik verdien de helft van wat ik in 2019 verdiende, en mijn kosten zijn met 40% gestegen, dankzij de vertrekkende regering die oorlog voert tegen de middenklasse en prioriteit geeft aan DEI-initiatieven die oudere blanke mannen zoals ik actief uit onze carrières in de grote tech duwen. Ik leefde de Amerikaanse droom van 2016-2019, voordat de globalisten de plandemie ontketenden en alles op zijn kop zetten.

Nu voelt het leven in Austin als een nachtmerrie. Het verkeer is onbeheersbaar, mijn favoriete schietbaan is verdwenen - verloren gegaan aan eindeloze woningbouw - en de charme van de stad is volledig geërodeerd. Austin was vroeger de coolste stad van het land, maar nu is het ondraaglijk. Zodra de rente daalt en de huizenmarkt aantrekt, verkoop ik en ga ik hier voorgoed weg.

De BLM-protesten en wegversperringen waren een wake-up call. Ze dwongen me om het leven in de buurt van dit kankerachtige blauwe stipje in Texas serieus te heroverwegen. Voor mijn familie is het gewoon niet meer de moeite waard.
 
Bro, je hebt therapie nodig. Er gebeurt hier duidelijk iets achter de schermen
Ik begrijp dat niet iedereen succes heeft in elk beroep, en dat kan frustrerend zijn. Maar het is oneerlijk om die frustratie te projecteren op anderen die hard werken en hun best doen. Als rijden niet jouw ding is, is het misschien tijd om een ander pad te verkennen: landschapsarchitectuur, constructie of wat dan ook beter bij je past. Maar haal het niet uit op degenen die afhankelijk zijn van Uber, Lyft of vergelijkbare banen om in hun levensonderhoud te voorzien. Mensen kiezen deze rollen om hun eigen redenen, en dat verdient respect. Proberen een industrie of haar werknemers neer te halen, alleen maar omdat het voor jou niet werkte, is niet de oplossing. Het is teleurstellend om negativiteit te zien die gericht is op anderen, simpelweg omdat ze succesvol zijn waar jij dat niet kon zijn.
 
Discussion starter · #55 ·
Nauwelijks. Ik verdien de helft van wat ik in 2019 verdiende, en mijn kosten zijn met 40% gestegen, dankzij de vertrekkende regering die oorlog voert tegen de middenklasse en prioriteit geeft aan DEI-initiatieven die oudere blanke mannen zoals ik actief uit onze carrières in de grote tech duwen. Ik leefde de Amerikaanse droom van 2016-2019, voordat de globalisten de plandemie ontketenden en alles op zijn kop zetten.

Nu voelt het leven in Austin als een nachtmerrie. Het verkeer is onbeheersbaar, mijn favoriete schietbaan is weg - verloren gegaan door eindeloze woningbouw - en de charme van de stad is volledig geërodeerd. Austin was vroeger de coolste stad van het land, maar nu is het ondraaglijk. Zodra de rente daalt en de huizenmarkt aantrekt, verkoop ik en ga ik hier voorgoed weg.

De BLM-protesten en wegversperringen waren een wake-up call. Ze dwongen me om het leven in de buurt van dit kankerachtige blauwe stipje in Texas serieus te heroverwegen. Voor mijn familie is het gewoon niet meer de moeite waard.
Ik weet het niet, de economie lijkt hier te boomen. De werkloosheidsclaims zijn ultralaag, maar het probleem is de immigratie. Chicago wemelt op elke hoek van immigrantenfamilies. Ik kan moeilijk geloven dat dit land hen niet kan helpen.
 
Discussion starter · #56 ·
Ik begrijp dat niet iedereen succes heeft in elk beroep, en dat kan frustrerend zijn. Maar het is oneerlijk om die frustratie te projecteren op anderen die hard werken en hun best doen. Als autorijden niet jouw ding is, is het misschien tijd om een ander pad te verkennen, zoals landschapsarchitectuur, de bouw of wat dan ook beter bij je past. Maar haal het niet uit op degenen die afhankelijk zijn van Uber, Lyft of vergelijkbare banen om in hun levensonderhoud te voorzien. Mensen kiezen deze rollen om hun eigen redenen, en dat verdient respect. Proberen een industrie of haar werknemers neer te halen, alleen maar omdat het voor jou niet werkte, is niet de oplossing. Het is teleurstellend om negativiteit te zien die gericht is op anderen, simpelweg omdat ze succesvol zijn waar jij dat niet kon.
Gast, niemand is negatief. Deze post is gemaakt om mensen te helpen beseffen dat het niet langer de moeite waard is om voor Uber te rijden. Ze blijven de lonen verlagen en toch blijven mensen rijden. Je moet op een gegeven moment een standpunt innemen.
 
Kerel, niemand is negatief. Deze post is gemaakt om mensen te helpen beseffen dat het niet langer de moeite waard is om voor Uber te rijden. Ze verlagen de lonen steeds weer en toch blijven mensen rijden. Je moet op een gegeven moment een standpunt innemen.
Zou je bij een McDonald's werken? Persoonlijk zou ik dat niet doen. Maar McDonald's heeft wereldwijd meer dan twee miljoen mensen in dienst, wat betekent dat veel mensen het de moeite waard vinden. Het punt is dat alleen omdat iets niet voor jou werkt, het niet betekent dat het niet voor anderen kan werken. Het kan hun behoeften, doel of levensstijl dienen. Zeggen dat 'rijden niet meer de moeite waard is, dus iedereen moet ermee stoppen' mist het grotere plaatje. De realiteit is dat als je al die auto's elke dag op de weg ziet, dat komt omdat iemand het voor hen laat werken.

Ik heb mensen $10 zien verdienen en ik heb mensen $30 zien verdienen. Misschien is het niet voor jou - en dat is prima. Zijn er oneerlijke praktijken? Ja. Zouden de dingen kunnen verbeteren? Zeker. Maar zullen ze dat doen? Waarschijnlijk niet; de dingen kunnen zelfs erger worden. Toch slagen sommige mensen erin om het te laten werken, terwijl anderen zich erheen wenden omdat ze flexibiliteit of extra inkomen nodig hebben. Er zijn veel manieren om deze sinaasappel te pellen, en aan het eind van de dag moeten we niet neerkijken op mensen die gewoon proberen een eerlijk bestaan te verdienen, alleen omdat jij er niet in bent geslaagd.
 
Zou je bij McDonald's werken? Persoonlijk zou ik het niet doen. Maar McDonald's heeft wereldwijd meer dan twee miljoen mensen in dienst, wat betekent dat veel mensen het de moeite waard vinden. Het punt is dat alleen omdat iets niet voor jou werkt, het niet betekent dat het niet voor anderen kan werken. Het kan hun behoeften, doel of levensstijl dienen. Zeggen dat iets als 'autorijden is het niet meer waard, dus iedereen moet ermee stoppen' mist het grotere plaatje. De realiteit is dat als je al die auto's elke dag op de weg ziet, het komt omdat iemand het voor hen laat werken.

Ik heb mensen $10 zien verdienen en ik heb mensen $30 zien verdienen. Misschien is het niets voor jou - en dat is prima. Zijn er oneerlijke praktijken? Ja. Zouden de dingen kunnen verbeteren? Zeker. Maar zullen ze dat doen? Waarschijnlijk niet; de dingen kunnen zelfs erger worden. Toch slagen sommige mensen erin om het te laten werken, terwijl anderen zich erheen wenden omdat ze flexibiliteit of extra inkomsten nodig hebben. Er zijn veel manieren om deze sinaasappel te pellen, en uiteindelijk moeten we niet neerkijken op mensen die gewoon proberen eerlijk hun brood te verdienen, alleen omdat jij er niet in bent geslaagd.
Waarom moet je de opmerking negatief opvatten? Waarom kan hij niet gewoon stoom afblazen, zoals de meerderheid van de mensen hier doet, om gewoon wat stoom af te blazen? Iedereen weet dat Uber vanochtend niet wakker zal worden en onze berichten zal lezen en zal zeggen dat het misschien tijd is om ten goede te veranderen. Vroeg of laat zal iemand creatieve manieren bedenken om hun monopolie te omzeilen. Ga in de tussentijd gerust je gang en ventileer. Het was in ieder geval een retorische vraag uit frustratie, zo heb ik het opgevat.
 
De trieste realiteit is dat UBER de piek tarieven heeft verlaagd en verminderd wat ze aan chauffeurs doorgeven, maar toch dezelfde of meer in rekening brengen bij passagiers

Ik heb onlangs een voorbeeld gedeeld waarbij ik een RESERVE-rit kreeg aangeboden van $52 AUSD

ik moest nog eens goed kijken, want het bedrag voor de chauffeur leek veel te laag

41 km gereden (24 mijl)

$52 na Uber 27,5% zou suggereren dat de RIDER ongeveer $72 in rekening wordt gebracht

Als particulier zou ik de klus voor $60 doen, wat een goede deal is

MAAR toen ik naar de UBER FARE BEREKENING ging, berekent deze rit de RIDER $123

Wat betekent dat Uber slechts $52/$80 na hun korting doorgeeft

MAAR HOE KUNNEN WE ER IETS AAN DOEN!@?

H
Uber heeft onlangs een nieuwe bedrijfsstrategie aangenomen, het heet LATEN WE ZOVEEL MOGELIJK PROFITEREN.
 
41 - 61 of 333 Posts