Uber Drivers Forum banner
  • If you have joined UberPeople.net because your Uber account was hacked, you've likely been taken in by a scam. Please read this before starting a thread on this subject.

Hoe kun je NOG STEEDS voor Uber rijden!!

1 reading
14K views 332 replies 64 participants last post by  deplorable1  
#1 ·
Wanneer is genoeg, genoeg? Het gaat al een tijdje bergafwaarts, maar hoe is het mogelijk om voor Uber te blijven rijden met de verlaging van de piektoeslagen? Ik ben een jaar geleden gestopt en kan me niet voorstellen dat ik terugkeer. In Chicago zag ik vroeger regelmatig piektoeslagen van 19-20 dollar en nu is het maximaal 2 dollar. Vorig jaar verdiende ik tijdens een sneeuwstorm 350 dollar in 5 uur met piektoeslagen van meer dan 30 dollar, vandaag sneeuwt het HARD en de piektoeslag is 2 dollar! De piektoeslagen zijn het enige dat het rijden de moeite waard maakte. Ik weet niet hoe jullie het doen.
 
#8 ·
Trol post.

Ik weet dat als ik een jaar geleden was gestopt, ik zeker niet op een message board zou zitten om mensen te berispen over het doen van hun werk.

Raar gedrag.
Ik controleerde de uber-app omdat ik een melding kreeg dat mijn inspectie eraan kwam. Ik herinnerde me hoeveel ik verdiende tijdens de sneeuwstorm van vorig jaar, dus ik controleerde de piek tarieven voor vandaag. Ik was geschokt om te zien hoe laag ze waren. Toen zocht ik uit of Uber de piek tarieven had verlaagd en wat denk je, dat deden ze. Hoe voel je je nu? Best dom, dat weet ik. Het is oké. Voel je niet te slecht.
 
#4 ·
#7 ·
We zijn machosisten. We houden van pijn.


Als we het veilige woord zeggen. 🙄
Dit is waarschijnlijk de meest accurate post die je hebt gemaakt, je bent inderdaad een masochist, hoe vaak heb je wel niet gezegd dat je stopt en toch, zelfs met geld op zak, kom je terug om te rijden en te klagen over de misbruik.
 
#5 ·
Wanneer is genoeg, genoeg? Het gaat al een tijdje bergafwaarts, maar met de verlaging van de toeslagtarieven, hoe is het mogelijk om te blijven rijden voor Uber? Ik ben een jaar geleden gestopt en kan me niet voorstellen dat ik terugkeer. In Chicago zag ik vroeger regelmatig toeslagen van 19-20 dollar en nu is het maximaal $2. Vorig jaar verdiende ik tijdens een sneeuwstorm $350 in 5 uur met toeslagtarieven van $30+, vandaag sneeuwt het HARD en de toeslag is $2! De toeslagtarieven zijn het enige dat het rijden de moeite waard maakte. Ik weet niet hoe jullie het doen.
Torenhoge immigratiecijfers, zo dus.
 
#12 ·
Zegt de man die zich haast naar een message board over een baan die hij niet meer heeft om te klagen over die baan.
Zegt de man die zich haast naar een message board over een baan die hij niet meer heeft om te klagen over die baan.
Zegt de man die zich haast naar een message board over een baan die hij niet meer heeft om te klagen over die baan.
Ja, haasten. Kon niet wachten om hier te komen. En het was nooit mijn baan. Hoogstens een hobby. Als het jouw baan is, dan begrijp ik waarom je zo'n ellendige klootzak bent.
 
#16 ·
When is enough, enough ? Its been going downhill for a while now but with the lowering of surge rates how is it possible to keep driving for Uber ? I quit a year ago and can't imagine returning. In Chicago I used to see 19-20 dollar surges regularly and now its. $2 tops. Last year during a snow storm I made $350 in 5 hours with $30+ surge rates, today its snowing HARD and the Surge is $2 ! The surge rates is the only thing that made driving wirth while. Don't know how you guys do it.
Als er zoveel mieren zijn die bereid zijn om in een sneeuwstorm te werken, is het echt voorbij voor mieren.
 
#24 ·
Ik krijg letterlijk 50 dollar per dag door 5 uur lang enquêtes te beantwoorden. Ik hoef mijn tijd, mijn benzine of mijn auto niet te verspillen. En voor iedereen die het vraagt, het is niet zomaar een klik-enquête, ze zorgen ervoor dat je niet zomaar dingen aanklikt
Echt waar?

Ik heb betaalde enquêtes geprobeerd en kon nooit iets in de buurt van dat bedrag verdienen, meer als $2/uur.
 
#26 ·
Wanneer is genoeg, genoeg? Het gaat al een tijdje bergafwaarts, maar met de verlaging van de toeslagtarieven, hoe is het dan mogelijk om te blijven rijden voor Uber? Ik ben een jaar geleden gestopt en kan me niet voorstellen dat ik terugkeer. In Chicago zag ik vroeger regelmatig toeslagen van 19-20 dollar en nu is het maximaal 2 dollar. Vorig jaar verdiende ik tijdens een sneeuwstorm 350 dollar in 5 uur met toeslagtarieven van meer dan 30 dollar, vandaag sneeuwt het HARD en de toeslag is 2 dollar! De toeslagtarieven zijn het enige dat het rijden de moeite waard maakte. Ik weet niet hoe jullie het doen.
Niet iedereen heeft dezelfde ervaring als jij. Ik rijd parttime en verdien nog steeds meer dan 30 dollar per uur na benzine. Ik werk vanuit huis, dus ik zet niet echt veel kilometers op de auto die ik al bezit. Het is zeker een aanpassing geweest, omdat de zaken trager gaan en de ritten goedkoper zijn, maar het "fatsoenlijke" geld is er nog steeds als je geduldig bent. Rideshare fluctueert, goede en slechte tijden. Ik zou willen stoppen met rijden, maar met de kosten van al het andere die stijgen, is het moeilijk om te stoppen. Ik rijd eigenlijk graag en praat graag met mensen. Dus het is geen slechte klus als ik er tijd voor heb. Ieder zijn eigen.
 
#27 ·
Niet iedereen heeft dezelfde ervaring als jij. Ik rijd parttime en verdien nog steeds meer dan $30 per uur na benzine. Ik werk vanuit huis, dus ik zet niet echt veel kilometers op de auto die ik al bezit. Het is zeker een aanpassing geweest, omdat de zaken trager gaan en de ritten goedkoper zijn, maar het "fatsoenlijke" geld is er nog steeds als je geduldig bent. Rideshare fluctueert, goede en slechte tijden. Ik zou willen stoppen met rijden, maar met de kosten van al het andere die stijgen, is het moeilijk om te stoppen. Ik rijd en praat eigenlijk graag met mensen. Dus het is geen slechte klus als ik er tijd voor heb. Ieder zijn eigen ding.
ik ben het eens. het is helemaal niet slecht. het is waarschijnlijk de meest naaste ding aan passief inkomen dat je **** krijgen zonder dat het passief is lol.
 
#28 ·
Wanneer is genoeg, genoeg? Het gaat al een tijdje bergafwaarts, maar met de verlaging van de piektoeslagen, hoe is het dan mogelijk om te blijven rijden voor Uber? Ik ben een jaar geleden gestopt en kan me niet voorstellen dat ik terugkeer. In Chicago zag ik vroeger regelmatig piektoeslagen van 19-20 dollar en nu is het maximaal 2 dollar. Vorig jaar verdiende ik tijdens een sneeuwstorm 350 dollar in 5 uur met piektoeslagen van meer dan 30 dollar, vandaag sneeuwt het HARD en de piektoeslag is 2 dollar! De piektoeslagen zijn het enige dat het rijden de moeite waard maakte. Ik weet niet hoe jullie het doen.
Waarom stoort het je zo dat andere mensen nog steeds rijden? Ben je niet al verder gegaan naar betere mogelijkheden? Voor sommigen gaat het niet om het najagen van de Amerikaanse droom of rijk worden - het gaat gewoon om overleven en de flexibiliteit hebben om extra inkomsten te genereren. Ik keur de tarieven van Uber ook niet goed en ik ben er boos over, maar ik begrijp waarom mensen doorgaan. Wat ik niet begrijp, is waarom mensen zoals jij de behoefte voelen om anderen neer te halen die gewoon proberen de eindjes aan elkaar te knopen. Misschien komt het voort uit frustratie of omdat ze niet goed genoeg waren in wat ze deden om binnen het systeem te slagen. Hoe dan ook, het helpt niemand.
 
#30 ·
Waarom stoort het je zo dat andere mensen nog steeds rijden? Ben je niet al overgestapt op betere kansen? Voor sommigen gaat het niet om het najagen van de Amerikaanse droom of rijk worden, maar gewoon om te overleven en de flexibiliteit te hebben om extra inkomsten te genereren. Ik keur de tarieven van Uber ook niet goed, en ik ben er boos over, maar ik begrijp wel waarom mensen doorgaan. Wat ik niet begrijp, is waarom mensen zoals jij de behoefte voelen om anderen neer te halen die gewoon proberen de eindjes aan elkaar te knopen. Misschien komt het voort uit frustratie of omdat ze niet goed genoeg waren in wat ze deden om binnen het systeem te slagen. Hoe dan ook, het helpt niemand.
Ik denk niet dat het eerlijk is om aan te nemen dat de persoon automatisch iedereen probeert neer te halen. Het is echt schokkend hoe dit bedrijf ermee weg blijft komen met in feite legale diefstal. Op een gegeven moment moet men zich afvragen hoe laag ze kunnen gaan, misschien tot nul betaling?

Wat me veel meer stoort, zijn degenen die opscheppen over hoe goed de dingen nog steeds voor hen zijn en dat je gewoon geduldig moet zijn of je strategie moet veranderen als er geen strategie is in een gebied met 75% $5 ritten. Dat is vernederender voor iemand die elke dag keihard werkt, alsof ze hun eigen omgeving niet kennen of geen idee hebben wat ze doen.
 
#29 ·
Ik reed bijna 7 jaar voor Uber totdat ze me twee jaar geleden van het platform verwijderden toen een passagier me valselijk beschuldigde hem met pepperspray te hebben bespoten. Ik heb nooit pepperspray bezeten en heb ook nooit een woordenwisseling gehad met een passagier. Ze geloofden gewoon zijn woord boven het mijne en hielden zelfs geen rekening met mijn beoordeling van 4,98. Nadat ik me bij Lyft had aangemeld, had Uber daadwerkelijk de brutaliteit om me na een jaar terug te vragen. De afgelopen twee jaar ben ik financieel beter af met Lyft en de passagiers gedragen zich veel beter. Over het algemeen is de ervaring van de Lyft-chauffeur (klantenservice en app-betrouwbaarheid) veel beter dan alles wat Uber ooit heeft gehad.
 
#43 ·
Ik reed bijna 7 jaar voor Uber totdat ze me twee jaar geleden van het platform gooiden toen een passagier me ten onrechte beschuldigde hem met pepperspray te hebben bespoten. Ik heb nooit pepperspray bezeten en heb ook nooit een woordenwisseling met een passagier gehad. Ze geloofden gewoon zijn woord boven het mijne en hielden niet eens rekening met mijn beoordeling van 4,98. Nadat ik me bij Lyft had aangemeld, had Uber daadwerkelijk de brutaliteit om me na een jaar terug te vragen. De afgelopen twee jaar ben ik financieel beter af met Lyft en de passagiers gedragen zich veel beter. Over het algemeen is de Lyft-ervaring voor chauffeurs (klantenservice en app-betrouwbaarheid) veruit superieur aan alles wat Uber ooit heeft gehad.
Lyft deactiveerde me een paar jaar geleden vanwege, neem ik aan, aanstootgevende onderwerpen die ik tegen een paar afzonderlijke pax zei.

Ik heb een paar keer beroep aangetekend vanaf twee jaar geleden, maar zonder succes.

Ik wou dat ze me terug zouden uitnodigen.

Ik las onlangs een bericht waarin de poster beweert dat een of (sommige?) apps nu sommige of veel gedeactiveerde leden terug uitnodigen?
 
#31 ·
Wanneer is genoeg, genoeg? Het gaat al een tijdje bergafwaarts, maar met de verlaging van de toeslagtarieven, hoe is het dan mogelijk om te blijven rijden voor Uber? Ik ben een jaar geleden gestopt en kan me niet voorstellen dat ik terugkeer. In Chicago zag ik vroeger regelmatig toeslagen van 19-20 dollar en nu is het maximaal 2 dollar. Vorig jaar verdiende ik tijdens een sneeuwstorm 350 dollar in 5 uur met toeslagtarieven van 30 dollar+, vandaag sneeuwt het HARD en de toeslag is 2 dollar! De toeslagtarieven zijn het enige dat het rijden de moeite waard maakte. Ik weet niet hoe jullie het doen.
Uber is een verachtelijk bedrijf
Zijn chauffeurs en klanten oplichten
 
#35 ·
Ik bereikte mijn 8-jarig jubileum in september en heb altijd ritten delen gebruikt als een aanvulling, maar ik heb in die tijd geen verandering gezien in mijn gemiddelde verdiensten per uur. Sterker nog, in mijn markt is het tegenwoordig veel gemakkelijker om ritten te krijgen wanneer ik online ga. Vroeger kon ik 1-2 uur zitten zonder iets te krijgen, tenzij ik vrijdag- en zaterdagavond/nacht online was. Sinds de pandemie is het nu meestal slechts 5 minuten wachten. Ik verdien nog steeds ongeveer hetzelfde bedrag als toen ik begon, als ik alleen de werkelijke rijtijd meetel, en aangezien er tegenwoordig zoveel meer ritten zijn, is mijn wachttijd aanzienlijk verminderd. Ook met de overvloed aan ritten kan ik de ritten kiezen die ik wil. De piek was nooit enorm in mijn markt, tenzij het laat in de nacht of een feestdag was.
 
#85 ·
Als je het maar parttime doet om de geldkloof te helpen dichten, samen met de uitkeringen tussen banen, om elke dag geld te krijgen, dan is dat logisch... is ideaal, maar daarbuiten kan ik me niet voorstellen dat ik het zou doen.
Even ter info: inkomsten uit ridesharing zijn aangegeven inkomsten en kunnen, afhankelijk van je situatie, van invloed zijn op je werkloosheidsuitkering. Het is de moeite waard om je lokale wetten te controleren om er zeker van te zijn dat je niet onbedoeld een situatie creëert waarin je een deel van dat geld later moet terugbetalen. Ik wens je het allerbeste - het is misschien een goed idee om een professional te raadplegen om te verduidelijken hoe het allemaal werkt.
 
#39 ·
Wanneer is genoeg, genoeg? Het gaat al een tijdje bergafwaarts, maar met de verlaging van de piektoeslagen, hoe is het dan mogelijk om te blijven rijden voor Uber? Ik ben een jaar geleden gestopt en kan me niet voorstellen dat ik terugkeer. In Chicago zag ik vroeger regelmatig toeslagen van 19-20 dollar en nu is het maximaal 2 dollar. Vorig jaar verdiende ik tijdens een sneeuwstorm 350 dollar in 5 uur met toeslagen van meer dan 30 dollar, vandaag sneeuwt het HARD en de toeslag is 2 dollar! De toeslagen zijn het enige dat het rijden de moeite waard maakte. Ik weet niet hoe jullie het doen.
De trieste realiteit is dat UBER de piektoeslagen heeft verlaagd en heeft verminderd wat ze aan chauffeurs doorgeven, maar toch dezelfde of meer in rekening brengen bij passagiers

Ik heb onlangs een voorbeeld gedeeld waarbij ik een RESERVE-rit kreeg aangeboden voor 52 AUSD

Ik moest nog eens kijken, want het bedrag voor de chauffeur leek veel te laag

41 km gereden (24 mijl)

52 na Uber 27,5% zou suggereren dat de RIDER ongeveer 72 in rekening wordt gebracht

Als particulier zou ik de klus voor 60 dollar doen, wat een goede deal is

MAAR toen ik naar de UBER TARIEFBEREKENING ging, brengt deze rit de RIDER 123 in rekening

Wat betekent dat Uber slechts 52 / 80 doorgeeft na hun korting

MAAR HOE KUNNEN WE ER IETS AAN DOEN!@?

H
 
#40 ·
De trieste realiteit is dat UBER de piek tarieven heeft verlaagd en heeft verminderd wat ze aan chauffeurs doorgeven, maar toch dezelfde of meer in rekening brengen bij passagiers

Ik heb onlangs een voorbeeld gedeeld waarbij ik een RESERVE-rit kreeg aangeboden van $52 AUSD

ik moest nog eens kijken, want het bedrag voor de chauffeur leek veel te laag

41 km gereden (24 mijl)

$52 na aftrek van 27,5% door Uber zou suggereren dat de PASSAGIER ongeveer $72 in rekening wordt gebracht

Als particulier zou ik de klus voor $60 doen, wat een goede deal is

MAAR toen ik naar de UBER FARE BEREKENING ging, brengt deze rit de PASSAGIER $123 in rekening

Wat betekent dat Uber slechts $52/$80 na hun aandeel doorgeeft

MAAR HOE KUNNEN WE ER IETS AAN DOEN!@?

H
Eén manier, organiseer je in een vakbond. Vorm een alliantie en richt je op gebieden met veel verkeer, zoals luchthavens en concerten. Verstoor de business. Dat is de enige manier waarop het beter wordt.
 
#47 ·
Wanneer is genoeg, genoeg? Het gaat al een tijdje bergafwaarts, maar met de verlaging van de piektoeslagen, hoe is het dan mogelijk om te blijven rijden voor Uber? Ik ben een jaar geleden gestopt en kan me niet voorstellen dat ik terugkeer. In Chicago zag ik vroeger regelmatig piektoeslagen van 19-20 dollar en nu is het maximaal 2 dollar. Vorig jaar verdiende ik tijdens een sneeuwstorm 350 dollar in 5 uur met piektoeslagen van meer dan 30 dollar, vandaag sneeuwt het HARD en de piektoeslag is 2 dollar! De piektoeslagen zijn het enige dat het rijden de moeite waard maakte. Ik weet niet hoe jullie het doen.
Als mensen in Californië zijn, is er wat nieuwe concurrentie voor Uber & Lyft. Een nieuw platform voor ritten en een chauffeurs coöperatie genaamd Fare Co-op, dat chauffeurs 80+% van de ritprijs betaalt. Het is ook goedkoper voor de passagiers. En het kost restaurants slechts 5% voor het gebruik van de bezorgservice. Win-Win-Win! Het bedrijf heeft pas een maand geleden zijn TNC-licentie ontvangen en we hebben al de steun van de VN en Deloitte, evenals een exclusieve deal met enkele grote evenementenlocaties. We zijn ook van plan om binnenkort in andere grote steden in de VS te starten, dus aanmeldingen daar kunnen ons nog sneller op weg helpen! Volgende op de planning zijn Las Vegas, New York en Philadelphia. Ik zal in januari persoonlijk weer in Las Vegas zijn om chauffeurs te werven.
 
#197 ·
Als mensen in Californië zijn, is er een nieuwe concurrentie voor Uber & Lyft. Een nieuw platform voor het delen van ritten en een chauffeurs coöperatie genaamd Fare Co-op, die chauffeurs 80+% van het tarief van de passagier betaalt. Het is ook goedkoper voor de passagiers. En kost restaurants slechts 5% voor het gebruik van de bezorgservice. Win-Win-Win! Het bedrijf heeft pas een maand geleden zijn TNC-licentie ontvangen en we hebben al de steun van de VN en Deloitte, evenals een exclusieve deal met enkele grote evenementenlocaties. We zijn ook van plan om binnenkort in andere grote metropolen in de VS te starten, dus aanmeldingen daar kunnen ons nog sneller op weg helpen! Volgende op de planning zijn Las Vegas, New York en Philadelphia. Ik zal in januari persoonlijk weer in Las Vegas zijn om chauffeurs te werven.
Dit zou een glorieuze ontwikkeling zijn.
 
#48 ·
Waarom doe ik dit nog steeds? Omdat ik afhankelijk ben van de extra $1500 +/- per maand om rond te komen totdat de economie verbetert en DEI uit de big tech wordt verwijderd en ik weer meer dan $200K kan verdienen in mijn dagelijkse baan en de inflatie onder controle is. En ik heb ook een beetje het script omgedraaid. In plaats van $100 uit te geven aan barhopping en drinken, breng ik nu mijn nachten door met socializen, mijn lever blij houden en die $100 dubbel terugverdienen, minus de kater. Win-win, toch?

En laten we eerlijk zijn: hier in Georgetown, Texas (net ten noorden van Austin), krijgen we nog steeds $26 toeslagen, zoals gisteravond. Ik was bijna uitgestapt en gaan rijden, maar mijn bloedmooie vrouw en ik hadden een avondje uit en nadat we het thuis hadden gedaan als met Viagra doordrenkte spinnenapen op moly - koos ik ervoor om de pinguïnserie en daarna de Grand Prix van Las Vegas af te maken. Maar TMI. Ondertussen klinkt het alsof Chicago in een "toeslagdroogte" zit. Ik bedoel, wat dekt $2 tegenwoordig überhaupt?

Natuurlijk heb ik gemengde gevoelens over alle mensen die vluchten voor het beleid van de blauwe staten en Texas overspoelen. Aan de ene kant is het geweldig voor de Uber-vraag. Aan de andere kant kan ik niet anders dan betreuren dat velen van hen hier waarschijnlijk zullen stemmen op dezelfde dingen die hun staten in de eerste plaats hebben geruïneerd.

Dus ja, het is niet allemaal kommer en kwel. Als je een fatsoenlijke markt hebt om in te rijden en de Tesla de winst hoog houdt met gratis supercharging en $3/100 mijl gereden als ik thuis oplaad. Het werkt voor mij en ik word wakker met een beetje contant geld waarmee ik wapens en gitaren kan kopen in plaats van met een kater te zitten en me af te vragen hoeveel ik gisteravond heb uitgegeven.
 
#51 ·
Waarom doe ik dit nog steeds? Omdat ik afhankelijk ben van de extra $1500 +/- per maand om rond te komen, totdat de economie verbetert en DEI uit de grote tech wordt verwijderd en ik weer meer dan $200K kan verdienen in mijn dagelijkse baan en de inflatie onder controle is. En ik heb ook een beetje het script omgedraaid. In plaats van $100 uit te geven aan barhopping en drinken, breng ik nu mijn avonden door met socializen, mijn lever blij houden en die $100 verdubbelen, minus de kater. Win-win, toch?

En laten we eerlijk zijn: hier in Georgetown, Texas (net ten noorden van Austin), krijgen we nog steeds $26 toeslagen, zoals gisteravond. Ik was bijna uitgestapt en gaan rijden, maar mijn bloedhete vrouw en ik hadden een avondje uit en nadat we het thuis hadden gedaan als door Viagra doordrenkte spinnenapen op moly, koos ik ervoor om de pinguïnserie en daarna de Grand Prix van Las Vegas af te maken. Maar TMI. Ondertussen klinkt het in Chicago alsof het in een "toeslagdroogte" zit. Ik bedoel, wat dekt $2 tegenwoordig überhaupt?

Natuurlijk heb ik gemengde gevoelens over al die mensen die vluchten voor het beleid van de blauwe staten en Texas overspoelen. Aan de ene kant is het geweldig voor de Uber-vraag. Aan de andere kant kan ik niet anders dan betreuren dat velen van hen waarschijnlijk op dezelfde dingen zullen stemmen hier die hun staten in de eerste plaats hebben geruïneerd.

Dus ja, het is niet allemaal kommer en kwel. Als je een behoorlijke markt hebt om in te rijden en de Tesla de winst hoog houdt met gratis supercharging en $3/100 mijl gereden als ik thuis oplaad. Het werkt voor mij en ik word wakker met een beetje contant geld waarmee ik wapens en gitaren kan kopen in plaats van met een kater af te vragen hoeveel ik gisteravond heb uitgegeven.

View attachment 750096
Je leeft de Amerikaanse droom, broeder. Als de toeslagen hier nog steeds $26 zouden zijn, zou ik er nog steeds zijn. Maar die zijn nu teruggebracht tot ongeveer $2.
 
#79 ·
Image

Over het belachelijk maken gesproken, dit kwam gisteren in Marin County naar boven. 30,1 mijl 48 minuten, kostte $5 aan benzine...dus $11,48 voor 48 minuten rijden om 15:13 uur op een natte dag, Uber onderschat altijd de tijd voor een rit...dit is een echte verliespost, en het lijkt ook ver onder hun erbarmelijke Prop 22-tarieven te liggen.
 
#87 ·
In december 2022, toen Uber ons voor het eerst een vaste prijs aanbood in plaats van de toenmalige basisprijs plus kilometers en tijd en de $1 EV-methode, merkte ik dat mijn fulltime inkomen daalde van $1,30 per mijl naar $1 per mijl en stopte ik met rijden voor Uber.

Nu, om verschillende redenen, waaronder een betere gezondheid en de behoefte om vaker uit huis te gaan, overweeg ik om in 2025 weer voor Uber te gaan rijden en misschien zelfs voor het eerst lid te worden van Lyft om te rijden.

Tips of ander advies voor mij?
 
#95 ·
In december 2022, toen Uber ons voor het eerst een vaste prijs gaf in plaats van de toenmalige basisprijs plus kilometers en tijd en de $1 EV-methode, merkte ik dat mijn fulltime inkomen daalde van $1,30 per mijl naar $1 per mijl en ik stopte met rijden voor Uber.

Nu, om verschillende redenen, waaronder een betere gezondheid en de behoefte om vaker uit huis te gaan, overweeg ik om in 2025 weer voor Uber te gaan rijden en misschien zelfs voor het eerst lid te worden van Lyft om te rijden.

Enige tips of ander advies voor mij?
Als je dacht dat $1 per mijl slecht was, hoe vind je dan $0,50 per mijl?
 
#115 ·
Wanneer is genoeg, genoeg? Het gaat al een tijdje bergafwaarts, maar met de verlaging van de piektoeslagen, hoe is het dan mogelijk om te blijven rijden voor Uber? Ik ben een jaar geleden gestopt en kan me niet voorstellen dat ik terugkeer. In Chicago zag ik vroeger regelmatig piektoeslagen van 19-20 dollar en nu is het maximaal 2 dollar. Vorig jaar verdiende ik tijdens een sneeuwstorm 350 dollar in 5 uur met piektoeslagen van 30 dollar+, vandaag sneeuwt het HARD en de piektoeslag is 2 dollar! De piektoeslagen zijn het enige dat het rijden de moeite waard maakte. Ik weet niet hoe jullie het doen.
Ik log gewoon niet in tot er een piektoeslag is. De passagiers kunnen me anders de rug op.