Uber Drivers Forum banner
  • If you have joined UberPeople.net because your Uber account was hacked, you've likely been taken in by a scam. Please read this before starting a thread on this subject.

Drodzy Nowicjusze: Nie używajcie filtra docelowego Ubera

3.3K views 31 replies 16 participants last post by  Convalescent Popsicle  
#1 ·
Oto kilka porad dla nowicjuszy: NIE używaj filtra docelowego Ubera. Nie robi on absolutnie nic, a wręcz, o ile wiem, może faktycznie próbować dać ci przejazdy w przeciwnym kierunku do twojego celu podróży. Zdarzało mi się to wielokrotnie. Od 2016 roku, mniej więcej raz w roku próbuję go ponownie, aby sprawdzić, czy został ulepszony. Nigdy nie został ulepszony. To słaby żart.

Nie ma nic gorszego niż dotarcie do końca zmiany, jest późno, jesteś zmęczony, daleko od domu, a ty włączasz filtr docelowy, dostajesz przejazd i dowiadujesz się po odebraniu pasażera (ponieważ Uber nie pokazuje celu podróży do tego czasu), że jedziesz 12 mil w przeciwnym kierunku. Naprawdę do bani. Te momenty to te, w których najbardziej odczuwałem wściekłość i chciałem zrezygnować z tego.

Oszczędź sobie kłopotów. To, co teraz robię, to pod koniec zmiany włączam Lyfta, który pokazuje cel podróży, jadę w kierunku domu i akceptuję tylko przejazdy po drodze.
 
#2 ·
Uber ewidentnie psuje DF, aby rzucić kości Lyftowi i utrzymać ich przy życiu.

Widzisz, Uber potrzebuje Lyfta jako małego, możliwego do opanowania konkurenta, aby uniknąć rozbicia jako monopolu.

Więc robią ze sobą interesy i prawdopodobnie to jeden z nich.

W końcu, gdyby Uber działał bez zarzutu, Uber stałby się dominujący.
 
#3 ·
Filtr docelowy czasami działa u mnie poprawnie - ale nie bardziej niż losowy przejazd w kierunku, w którym chcę jechać 🤣

Innymi słowy - z równym prawdopodobieństwem otrzymam przejazd w pożądanym/niepożądanym kierunku z włączonym DF on, jak i bez niego. Dlatego go nie używam, ponieważ doszedłem do prostego wniosku, że nic nie robi 🤷‍♂️
 
#4 ·
Widziałem doświadczonych kierowców, którzy wciąż nie mają pojęcia, jak prawidłowo korzystać z DF, i to dotyczy prawie wszystkich was! Dzieje się to tak: Kierowcy, którzy chcą wrócić do domu z jednym dodatkowym przejazdem, parkują i ustawiają timer na DF na więcej czasu, niż potrzeba na dotarcie do miejsca docelowego. Na przykład jesteś 20 minut od domu, więc ustawiasz timer na godzinę, myśląc, że będziesz cierpliwy i zdrzemniesz się trochę, czekając na przejazd, którego chcesz... cóż, właśnie dałeś Uberowi kolejne 40 minut na zabawę z twoim czasem, jak im się podoba, i wyślą cię w dowolnym kierunku dalej, jednocześnie utrzymując cię w tym 1-godzinnym przedziale czasowym, który przeznaczyłeś na powrót do domu. Jeśli absolutnie chcesz jechać tylko w określonym kierunku, to nie przeznaczaj więcej czasu, niż potrzeba na dotarcie do tego celu. Drastycznie zmniejszasz swoje szanse na otrzymanie pingu, na który liczysz, gdy wracasz do domu bez pasażera, ale nie zostaniesz skierowany w żadnym kierunku.
 
#7 ·
Prawda, nigdy nie ustawiłem timera i wydaje się, że nie miałem pojęcia, jak to działa. Ale nie chcę filtra "Cel" (lol), który zapewnia, że dotrę do celu o określonej godzinie (domyślnie co, godzinę? 2 godziny? Nawet nie wiem)... Chcę, no cóż, filtra celu OKRES. W każdym razie, przynajmniej teraz wiem, dlaczego to robi to, co robi.
 
#10 ·
Co jest lepsze, narzędzie, które zapewnia podróże w kierunku, w którym chcesz się udać, czy narzędzie, które zarabia pieniądze?
Kiedy wracałem dziś po południu do domu, byłoby to pierwsze. Gdyby to było na resztę dnia od 7 rano, byłoby to drugie. Jedno nie jest lepsze ani gorsze od drugiego. Wszystko zależy od tego, co kierowca ma nadzieję osiągnąć.
 
  • Like
Reactions: Ben4given
#9 ·
Oto kilka rad dla nowicjuszy: NIE używaj filtra docelowego Ubera. Nie robi on absolutnie nic, a wręcz, o ile wiem, może faktycznie próbować dać ci przejazdy w przeciwnym kierunku do twojego celu. Zdarzało mi się to wielokrotnie. Od 2016 roku, mniej więcej raz w roku, próbuję go ponownie, aby sprawdzić, czy został ulepszony. Nigdy nie został ulepszony. To słaby żart.

Nie ma nic gorszego niż dotarcie do końca zmiany, jest późno, jesteś zmęczony, daleko od domu, a ty włączasz filtr docelowy, dostajesz przejazd i dowiadujesz się po odebraniu pasażera (ponieważ Uber nie pokazuje celu do tego czasu), że jedziesz 12 mil w przeciwnym kierunku. Naprawdę do bani. Te chwile to te, w których najbardziej odczuwałem wściekłość i chciałem zrezygnować z tego.

Oszczędź sobie kłopotów. To, co robię teraz, to pod koniec zmiany włączam Lyfta, który pokazuje cel, jadę w kierunku domu i akceptuję tylko przejazdy po drodze.
DF to niezwykle skuteczne narzędzie do zarabiania pieniędzy. Jeśli wiesz, jak go używać.

Wskazówka: nie chodzi o uzyskanie przejazdu w "pożądanym kierunku..."
Bingo
 
#17 ·
Jedna kwestia. Musisz ustawić godzinę przyjazdu.
Czy wiesz, jak działa DF?

Tryb 1: Ustawiasz timer. Uber nie robi nic, aby przybliżyć Cię do domu, ale poinformuje Cię, kiedy musisz wracać do domu. No tak, dziękuję, Panie Uber.

Tryb 2: Nie ustawiasz timera. Uber zapewnia, że czas podróży (nie odległość) przekracza Twój punkt początkowy. Jeśli punkt początkowy znajduje się 60 minut od domu, wysadzenie może być oddalone o 59 minut (i wiele mil dalej). Może nawet zabrać Cię tuż obok Twojego domu i 59 minut za Twoim domem. Jedna minuta bliżej po dwóch godzinach jazdy pomaga Uberowi i zeru kierowców próbujących wrócić do domu.

Profesjonaliści Ubera używają trybu 2, aby pozostać w ruchliwym obszarze. Jeśli chcesz zostać w centrum miasta w piątkowy wieczór, wpisz nieosiągalny adres. Jeśli zbliżysz się za bardzo do swojego "celu", po prostu odjedź, aż otrzymasz sygnał.
 
#13 · (Edited)
Ugh. Ciągle to robisz. Spójrz, co jest dla mnie lepsze, ZNACZNIE lepsze, to narzędzie, które idzie w kierunku, w którym chcę iść. Ponieważ potrzebuję go tylko po to, żeby wrócić do domu po zakończeniu zmiany.
Dlaczego potrzebujesz przejazdu do domu? Czy nie po to, żeby zarabiać pieniądze? Co miałoby znaczenie, że nie możesz dostać 20-dolarowego przejazdu do domu, jeśli zarabiasz co najmniej 20 dolarów więcej podczas swojej zmiany?

Może nie jesteś na rynku UFF, ale jeśli jesteś, możesz po prostu użyć tego, aby dostać się do domu. To robię. Biorę nisko płatne przejazdy... ale TYLKO po to, żeby dostać się gdzieś, gdzie chcę się dostać.

Kiedy obowiązuje podwyżka cen, generalnie w centrum miasta, JEŻDŻĘ TYLKO z Lyft, ponieważ mogę wybierać krótkie przejazdy w oparciu o miejsce docelowe, które Lyft mi pokazuje (a Uber nie).
Tak, oczywiście Lyft płaci lepiej niż Uber. Ale jest wiele razy, kiedy podwyżka Ubera jest dwukrotnie lub nawet trzykrotnie wyższa niż Lyft i/lub obejmuje znacznie większy obszar. W takich chwilach będziesz potrzebować narzędzia, które pomoże zmaksymalizować Twoje zarobki w Uberze. Nawet jeśli jest to gorsze narzędzie niż to, które daje Ci Lyft. Ponieważ nie jest tak źle, że nie może zrekompensować różnicy w podwyżkach 2x - 3x.

Zazwyczaj, jeśli jest podwyżka... mam na myśli
 
#14 ·
Ech, nie zgadzam się z tym wszystkim, ale jeżdżę w Portland, a ty jeździsz w Chicago, więc nasze sytuacje nie mogłyby się bardziej różnić.

I ŻADNA praca nie pozwala mi pracować godzinę tu, godzinę tam, kiedy chcę, iść do domu, kiedy chcę, nie pracować tygodniami lub miesiącami, jeśli chcę, więc twoja sugestia, żeby znaleźć pracę, jest idiotyczna.

Jazda bez podwyżki prawdopodobnie daje średnio 25 dolarów na godzinę, więc powiedzmy 15 dolarów po wszystkich kosztach samochodu, co jest więcej niż płaca minimalna i mogę to robić absolutnie kiedy chcę. Wolę to nawet od "prawdziwej" pracy za 25 dolarów na godzinę, powiedzmy, w centrum realizacji zamówień Amazon. A powody powinny być oczywiste.
 
#15 ·
Miałem sytuacje, w których cel działał dokładnie w momencie, gdy zdecydowałem się gdzieś dostać.
Innym razem wkurzał mnie, gdy szedłem na imprezę sportową, zabierając mnie 20-30 minut w złym kierunku (ponad 40 minut dodatkowo), więc spóźniłem się na to wydarzenie.
W Los Angeles wyśle mnie trzema autostradami przez Hollywood lub LA, kiedy próbuję jechać górną autostradą, całkowicie unikając tego obszaru.
 
#23 ·
Chciałem dodać coś do tego wątku... miesiące temu Lyft dodał nową funkcjonalność filtrów.

-- Teraz ISTNIEJE prawdziwy filtr docelowy, który zawsze prowadzi do celu i faktycznie działa! Więc to było dla mnie miłe pod koniec każdej zmiany (jest też filtr docelowy oparty na czasie, który jest dla mnie osobiście bezużyteczny).

-- Istnieje również filtr "pozostań w obszarze", który byłby bardzo pomocny, ale najmniejszy obszar, jaki można ustawić, to okrąg o średnicy 10 mil, zbyt duży, aby był tak użyteczny, jak bym chciał. Nie widzę siebie zawracającego sobie głowy używaniem tego.
 
#24 ·
Zamierzałem dodać coś do tego wątku... miesiące temu Lyft dodał nową funkcjonalność filtrowania.

-- Teraz JEST prawdziwy filtr docelowy, który zawsze prowadzi Cię w kierunku celu i faktycznie DZIAŁA! Więc było to dla mnie miłe pod koniec każdej zmiany (wciąż istnieje również filtr docelowy oparty na czasie, który jest dla mnie osobiście bezużyteczny).

-- Istnieje również filtr "pozostań w obszarze", który byłby bardzo pomocny, ale najmniejszy obszar, jaki można ustawić, to okrąg o średnicy 10 mil, zbyt duży, aby był tak przydatny, jak bym chciał. Nie widzę siebie zawracającego sobie tym głowy.
Właściwie to 5 mil