Uber Drivers Forum banner
  • If you have joined UberPeople.net because your Uber account was hacked, you've likely been taken in by a scam. Please read this before starting a thread on this subject.
1 - 20 of 22 Posts
Hij zou gewoon op de middenberm van een kruispunt met een kartonnen bord moeten gaan staan.

Plus, als dat een fooienzakkie is, wat houdt iemand dan tegen om het te pakken als ze weggaan?

Waarom ben ik er niet verbaasd over dat de bekende vrek @JeanOcelot0 op een Reddit zou zitten die gewijd is aan het niet geven van fooi? :side:

Discussion starter · #4 ·
Hij zou gewoon op de middenberm bij een kruispunt moeten gaan staan met een kartonnen bord.

Plus, als dat een fooienzakkie is, wat weerhoudt iemand ervan om het te pakken als ze weggaan?

Waarom ben ik er niet verbaasd over dat de bekende vrek Cheese Boy op een Reddit zou zitten die gewijd is aan het niet geven van fooien? :side:
Uh, zou een slimme mier het niet legen na elke pax? :rolleyes:

Wat gebeurt er als een dronken passagier het als een kotszakje met geld erin neemt 🤮 🤔
Geen behoefte aan een fooienzakkie of bord, ik betwijfel of het het aantal fooiengevers zal verhogen.
Voor het eerst in lange tijd nam een ​​enigszins dronken meisje in het weekend een fles water mee met een groep zakenpartners.
Ik heb alleen maar overwogen om een ​​eenvoudig infobordje op te hangen, zoals wifi-wachtwoord, andere muziek omhoog of omlaag, laat het me weten.

Ik heb het gevoel dat 99% van de tijd, als een passagier geen fooi gaat geven, een bord hun mening niet zal veranderen.

Ik heb ook het gevoel dat veel mensen zich zouden ergeren of zelfs beledigd zouden voelen door het bord. En dan zouden ze niet alleen geen fooi geven, maar je ook 1 ster geven, alleen maar om hun humeur te verpesten.

Het is moeilijk voor passagiers om begrip te tonen als ze meer betalen dan een paar jaar geleden. Ik vertel passagiers dat Uber en Lyft de prijzen voor passagiers in wezen hebben verhoogd en de betaling voor chauffeurs hebben verlaagd, waardoor ze het verschil in hun zak steken in een poging om winst te maken. Als ze het scenario begrijpen (wat vrij eenvoudig is als je het zo formuleert), hebben ze soms wat meer begrip.

1 - 20 of 22 Posts