Hij zou gewoon op de middenberm van een kruispunt met een kartonnen bord moeten gaan staan.
Uh, zou een slimme mier het niet legen na elke pax?Hij zou gewoon op de middenberm bij een kruispunt moeten gaan staan met een kartonnen bord.
Plus, als dat een fooienzakkie is, wat weerhoudt iemand ervan om het te pakken als ze weggaan?
Waarom ben ik er niet verbaasd over dat de bekende vrek Cheese Boy op een Reddit zou zitten die gewijd is aan het niet geven van fooien?![]()
Ja, maar bedenk wel dat het ook dienst doet als spuugzak als je een zieke passagier hebt.Nee. Maar als ik dat wel zou doen, zou het waarschijnlijk niet zo gammel zijn als die. 😆
Hopelijk heeft de mier het dan leeggehaald.Ja, maar denk eens, het dient ook als spuugzakje als je een zieke passagier hebt.
Nee, want dat zou in strijd zijn met de servicevoorwaarden van Uber.Zetten mieren een fooi-bord neer voor de passagiers om van de achterbank te lezen?
"Je betaalt misschien meer voor je rit, maar Uber betaalt mij minder."Misschien een indirecte aanpak?
"Uber heeft de lonen van chauffeurs met 33% verlaagd."
of
"Uber neemt de helft."
of
"95% van de passagiers geeft geen fooi."
Nee. Maar als ik dat wel zou doen, zou het waarschijnlijk niet zo gammel zijn als die ene. 😆
Ik realiseer me dat ik mezelf voor gek ga zetten, maar het kostte me een goede 30 seconden om "het te snappen".