Uber Drivers Forum banner
  • If you have joined UberPeople.net because your Uber account was hacked, you've likely been taken in by a scam. Please read this before starting a thread on this subject.

Why are drivers wasting hours of their day in a queue?

  • Do you think you are required to go into the airport queue?

    Votes: 0 0%

Kolejka na lotnisku

516 views 16 replies 8 participants last post by  elelegido  
#1 ·
Hej kierowcy! Co się dzieje z tak wieloma z was, którzy marnują godziny swojego dnia siedząc w kolejce na lotnisku? Jeśli nie otrzymasz przejazdu po wysadzeniu pasażera na lotnisku, opuść lotnisko. Marnujesz cenne godziny w ciągu dnia i nie zarabiasz pieniędzy.
 
#2 · (Edited)
Co się dzieje z tak wieloma z was, którzy marnują godziny swojego dnia siedząc w kolejce na lotnisku? Jeśli nie otrzymasz przejazdu po wysadzeniu pasażera na lotnisku, opuść lotnisko. Marnujesz cenne godziny w ciągu dnia i nie zarabiasz pieniędzy.
Wręcz przeciwnie.

Zarabianie pieniędzy to nie to samo, co osiąganie większego zysku.

Na przykład, zrobiłem 12 godzin z rzędu przejazdów Uber X i zarobiłem 75 dolarów, z czego połowa poszła na benzynę. Biorąc pod uwagę koszty pojazdu itp., tak naprawdę straciłem pieniądze tego dnia, ale to był eksperyment.

Następnego dnia zrobiłem tylko przejazdy XL/XXL na lotnisku, 5 w ciągu 12 godzin, wydałem tyle samo na benzynę i zarobiłem ponad 150 dolarów.

Zatem zarobiłem DWA razy więcej za tę samą benzynę i zużycie mojego pojazdu.

Uber płaci poniżej zrównoważonego wynagrodzenia, jednak jest gorzej, jeśli martwy bieg jest wysoki, jak 40-50%, co zmniejsza mizerne wynagrodzenie Ubera o połowę.

Więc tak, są chwile, kiedy czekanie na lotnisku w kolejce jest bardzo dobrą strategią. Można dostać przejazd z powrotem do domu, aby zakończyć dzień, otrzymując zapłatę w OBU kierunkach.

Nazywa się to zbieraniem wiśni i istnieje nawet oprogramowanie, które wybiera tylko przejazdy do preferowanych obszarów docelowych i akceptuje tylko określone stawki za milę itp.

Jeśli robisz to w sposób Ubera, to gwarantowana podróż do bankructwa.
 
#3 ·
Wprost przeciwnie.

Zarabianie pieniędzy to nie to samo, co osiąganie większego zysku.

Na przykład, zrobiłem 12 godzin z rzędu przejazdów Uber X i zarobiłem 75 dolarów, z czego połowa poszła na benzynę. Biorąc pod uwagę koszty pojazdu itp., tak naprawdę straciłem pieniądze tego dnia, ale to był eksperyment.

Następnego dnia zrobiłem tylko przejazdy XL/XXL na lotnisku, zrobiłem 5 w ciągu 12 godzin, wydałem tyle samo na benzynę i zarobiłem ponad 150 dolarów.

Zatem zarobiłem DWA razy więcej za tę samą benzynę i zużycie mojego pojazdu.

Uber płaci poniżej zrównoważonego wynagrodzenia, jednak jest gorzej, jeśli przebieg bez pasażerów jest wysoki, np. 40-50%, co zmniejsza marne wynagrodzenie Ubera o połowę.

Zatem tak, są chwile, kiedy czekanie na lotnisku w kolejce jest bardzo dobrą strategią. Można dostać przejazd z powrotem do domu, aby zakończyć dzień, otrzymując zapłatę w OBU kierunkach.

Nazywa się to cherry picking i istnieje nawet oprogramowanie, które wybiera tylko przejazdy do preferowanych obszarów docelowych i akceptuje tylko określone stawki za milę itp.

Jeśli robisz to w sposób Ubera, to gwarantowana podróż do bankructwa, ponieważ NIE płacą za mile bez pasażerów, jak między przejazdami i do domu.

I chociaż w kolejce jest prawie 95 samochodów i wkrótce przyleci 32 samoloty, nie oznacza to, że wszyscy kierowcy wybiorą każdy nadchodzący przejazd i to zrobią, wielu z nich samo cherry picking.

Doświadczeni kierowcy pozwalają nieświadomym nowicjuszom biegać i tracić pieniądze, ponieważ nie potrafią liczyć, nieświadomi swoich kosztów operacyjnych.

Jednak jeśli weźmiesz pod uwagę:

.20 za milę na liczniku kilometrów za paliwo.

.10 za milę na liczniku kilometrów za inne wydatki służbowe

.50 za milę na liczniku kilometrów za wymianę pojazdu i fundusz awaryjny

.50 za pracę.

Powinieneś być po tym dobry.

Zarabiaj 130% więcej niż mile na liczniku kilometrów, które codziennie pokładasz na swoim pojeździe, a dobrze sobie radzisz.
Zarabiam 200 dolarów dziennie w 6 godzin i jeżdżę elektrykiem. Nie ma tu sprzeczności. W żaden sposób nie zamierzam marnować 3-5 godzin mojego dnia na siedzenie w kolejce na lotnisku, w której jest prawie 100 Uberów plus Lyft plus Kabu plus taksówki.
 
#6 ·
Dlaczego obchodzi Cię, jakie są powody kierowców, dla których siedzą w kolejce na lotnisku? Lepiej, żeby tam siedzieli, podczas gdy Ty jesteś na ulicach BEZ nich, prawda?
Nie sądzę, żeby moje pytanie zasługiwało na taką odpowiedź jak Twoja, tak naprawdę nie obchodziło mnie to, po prostu byłem ciekawy. Jeśli chcesz siedzieć w kolejce 100 samochodów i marnować dzień, to proszę bardzo.
 
#15 ·
Podjeżdżam na parking i zwykle jest tam już 50 do 70 innych osób. Przeważnie tylko odbieram, ale niektóre noce tak, siedzę tam przez całe 35 minut i ktoś może się nie pojawić, ale zwykle jest to krótki czas oczekiwania od 1 do 15 minut. Jeśli chodzi o innych, zastanawiam się, dla jakich firm "pracują", ponieważ ja pracuję tylko dla Ubwar.