Uber Drivers Forum banner
  • If you have joined UberPeople.net because your Uber account was hacked, you've likely been taken in by a scam. Please read this before starting a thread on this subject.

Welke wapens zijn het beste ter bescherming als Uber-chauffeur?

1 reading
19K views 127 replies 59 participants last post by  GenX-Chi-Driver  
#1 ·
Als Uber-chauffeur is uw veiligheid van het grootste belang. Hoewel Uber een aantal veiligheidsvoorzieningen biedt, zoals achtergrondcontroles van passagiers en een noodknop in de app, is het altijd een goed idee om extra voorzorgsmaatregelen te nemen om uzelf te beschermen. Een van de manieren waarop u dit **** doen, is door een wapen te dragen voor zelfverdediging. Het is echter belangrijk op te merken dat de wetten met betrekking tot wapens per staat en land verschillen, dus zorg ervoor dat u de wetten in uw regio onderzoekt voordat u een type wapen bij u draagt. Hier zijn enkele wapens om te overwegen voor bescherming als Uber-chauffeur:

• Pepperspray
  • Stroomstootwapen
  • Tactische pen
  • Mes
  • Vuurwapen
  • Persoonlijk alarm
  • Taser

Onthoud dat de beste manier om veilig te blijven als Uber-chauffeur is om altijd bewust te zijn van uw omgeving en uw instincten te vertrouwen. Als u zich ongemakkelijk of bedreigd voelt in een situatie, is het belangrijk om actie te ondernemen om uzelf te beschermen. Welke andere wapens beveelt u aan voor bescherming als Uber-chauffeur? Deel uw gedachten en ervaringen in de opmerkingen hieronder.

#3 ·
Als Uber-chauffeur is uw veiligheid van het grootste belang. Hoewel Uber een aantal veiligheidsfuncties biedt, zoals achtergrondcontroles van passagiers en een noodhulpknop in de app, is het altijd een goed idee om extra voorzorgsmaatregelen te nemen om uzelf te beschermen. Een van de manieren waarop u dit **** doen, is door een wapen te dragen voor zelfverdediging. Het is echter belangrijk op te merken dat de wetten met betrekking tot wapens per staat en land verschillen, dus zorg ervoor dat u de wetten in uw regio onderzoekt voordat u een soort wapen draagt. Hier zijn enkele wapens die u als Uber-chauffeur ter bescherming **** overwegen:

• Pepperspray
  • Stroomstootwapen
  • Tactische pen
  • Mes
  • Vuurwapen
  • Persoonlijk alarm
  • Taser

Houd er rekening mee dat de beste manier om veilig te blijven als Uber-chauffeur is om altijd op de hoogte te zijn van uw omgeving en uw instincten te vertrouwen. Als u zich ongemakkelijk of bedreigd voelt in een situatie, is het belangrijk om actie te ondernemen om uzelf te beschermen. Welke andere wapens beveelt u aan ter bescherming als Uber-chauffeur? Deel uw gedachten en ervaringen in de opmerkingen hieronder.
Ik heb een open utility-mes in mijn kolom
en een geslepen rattenstaartkam
plus een automatisch mes in mijn zak
Nooit bedreigd gevoeld in 38k ritten

#4 · (Edited)
Allereerst zijn alle items op die lijst niet toegestaan door Uber of Lyft, behalve het persoonlijke alarm.

Dat zou je weten als je echt een chauffeur was, maar je bent gewoon een bot, en een die schadelijke informatie geeft die zich voordoet als een ervaren chauffeur die advies geeft.

Gerapporteerd.

Vanaf nu ga ik deze OP negeren, het is aan de moderators om deze bots bullsh*t en slechte adviezen te vangen. En waarom blijft hij zijn avatar veranderen? Oh, laat maar.

Trouwens, de beste manier om jezelf te beschermen is om in de eerste plaats niet in slechte situaties te komen. Er zijn tijden, plaatsen en mensen om te vermijden, net zoals je elke dag doet.

Als je in de goot speelt, word je bescheten.

#5 · (Edited)
Allereerst zijn alle items op die lijst niet toegestaan door Uber of Lyft, behalve het persoonlijke alarm.

Dat zou je weten als je echt een chauffeur was, maar je bent gewoon een bot, en een die schadelijke informatie geeft die vermomd is als een ervaren chauffeur die advies geeft.

Gerapporteerd.

Vanaf nu ga ik deze OP negeren, het is aan de moderators om deze onzin en slechte adviezen van bots te vangen. En waarom verandert hij steeds van avatar? Oh, maakt niet uit.

Trouwens, de beste manier om jezelf te beschermen is om in de eerste plaats niet in slechte situaties te komen. Er zijn tijden, plaatsen en mensen om te vermijden, net zoals je elke dag doet.

Je speelt in de goot, je wordt be*sch*ten.
Zoals gezegd door een man die in een Ford F-150 rijdt, zegt dat hij ophaalt in rijke gebieden en meestal mensen meeneemt op lange snelwegritten, kunnen niet alle markten zo gemakkelijk zijn om mensen te beoordelen als die van jou, je weet niet waar je het over hebt,

Trouwens, ik ben dol op je eerdere opmerkingen dat je al $60.000 hebt gespaard voor een nieuwe auto, en in een andere post zeg je dat 75 cent per mijl naar onkosten gaat en $0,10 daarvan om te sparen voor een andere auto, geen van je cijfers kloppen, het is bijna alsof je een professionele trol op deze site bent,

Je rijdt 89.000 mijl per jaar x $0,75 per is $66.000 plus per jaar voor onkosten

Je gas per jaar zou ongeveer $20.000 of minder zijn
Je truck is betaald, je zei zelf dat je er heel weinig reparaties aan had, dus hoe verklaar je ongeveer $46.000 aan onkosten per jaar, zijn dat Uber-onkosten, neem je al je persoonlijke levensuitgaven op in die 75 cent, want anders kloppen je cijfers niet.

#6 ·
Ik heb pepperspray en een stroomstootwapen, maar ik heb het pistool onlangs weggedaan en heb nu alleen nog de spray. Realistisch gezien is pepperspray niet goed voor afgesloten ruimtes. De kans dat ik het gebruik is dus bijna nul, tenzij ik buiten de auto ben. Ik had echter wel een lastige dronken passagier die de auto niet uit wilde, en het tonen van de spray was genoeg om hem te overtuigen. Dus net als een kernwapen is het meer voor de show dan voor daadwerkelijk gebruik.

ObeyTheNumbers heeft echter gelijk - vrijwel al die dingen zijn verboden. Als de dronken passagier mij had aangegeven, zou ik waarschijnlijk ter plekke zijn gedeactiveerd. Je bent vrijwel overgeleverd aan de passagiers. De-escalatie en intuïtie zijn waarschijnlijk je beste "wapen". Probeer in de eerste plaats te voorkomen dat je een probleem krijgt.

#7 ·
Ik heb pepperspray en een stroomstootwapen, maar ik heb het pistool onlangs weggedaan en heb nu alleen nog de spray. Realistisch gezien is pepperspray niet goed voor afgesloten ruimtes. De kans dat ik het gebruik is dus bijna nul, tenzij ik buiten de auto ben. Ik had echter wel een lastige dronken passagier die de auto niet uit wilde, en het tonen van de spray was genoeg om hem te overtuigen. Dus net als een nucleair wapen is het meer voor de show dan voor daadwerkelijk gebruik.

ObeyTheNumbers heeft echter gelijk - vrijwel al die dingen zijn verboden. Als de dronken passagier mij had aangegeven, was ik waarschijnlijk ter plekke gedeactiveerd. Je bent vrijwel overgeleverd aan de passagiers. De-escalatie en intuïtie zijn waarschijnlijk je beste "wapen". Probeer het probleem in de eerste plaats te vermijden.
Als je een wapen draagt, moet je nog meer bereid zijn om weg te lopen. Ik had een tijdje geleden een woede-uitbarsting in het verkeer en ik stond op het punt om uit te stappen, maar herinnerde me dat ik iets in mijn broeksband had. Ik moest het laten gaan. Ik ben 53 en klein, ik zou sowieso niet meer op straat moeten vechten. 😂😂

#18 ·
Als Uber-chauffeur is uw veiligheid van het grootste belang. Hoewel Uber een aantal veiligheidsvoorzieningen biedt, zoals achtergrondcontroles van passagiers en een noodknop in de app, is het altijd een goed idee om extra voorzorgsmaatregelen te nemen om uzelf te beschermen. Een van de manieren waarop u dit **** doen, is door een wapen te dragen voor zelfverdediging. Het is echter belangrijk op te merken dat de wetten met betrekking tot wapens per staat en land verschillen, dus zorg ervoor dat u de wetten in uw regio onderzoekt voordat u een type wapen bij u draagt. Hier zijn enkele wapens om te overwegen voor bescherming als Uber-chauffeur:

• Pepperspray
  • Stroomstootwapen
  • Tactische pen
  • Mes
  • Vuistvuurwapen
  • Persoonlijk alarm
  • Taser

Onthoud dat de beste manier om veilig te blijven als Uber-chauffeur is om altijd bewust te zijn van uw omgeving en uw instincten te vertrouwen. Als u zich ongemakkelijk of bedreigd voelt in een situatie, is het belangrijk om actie te ondernemen om uzelf te beschermen. Welke andere wapens beveelt u aan voor bescherming als Uber-chauffeur? Deel uw gedachten en ervaringen in de opmerkingen hieronder.
Berenspray. Het is erg moeilijk om met een pistool achteruit te schieten als het doelwit zich direct achter u bevindt.

#67 ·
Het is erg moeilijk om achterwaarts met een pistool te schieten als het doelwit zich direct achter je bevindt.
Dit stoorde me jarenlang, vooral omdat ik vrij lange armen heb en het extreem moeilijk zou zijn om op iemand op de achterbank te richten, vooral direct achter me.

Toen begon ik een 9 mm op mijn linkerheup te dragen, met de bedoeling om met mijn rechterhand te kruistrekken, vooral omdat het dragen ervan op mijn rechterheup de gesp van de veiligheidsgordel hindert. In een normale situatie zou je niet kruistrekken. Maar ik realiseerde me dat de grootste bedreiging van een aanval waarschijnlijk zou komen van een man die direct achter me zat.

Als het erop aankwam, zou ik me gewoon bukken, mijn lichaam een beetje naar rechts bewegen, een beetje naar links draaien, met mijn rechterhand trekken en door de stoel links van mijn lichaam vuren. Ja, er zitten wat structurele elementen in de stoel, maar het meeste is vulling en plastic.

#54 ·
Ik heb het gevoel dat een handgranaat een uitstekende keuze zou zijn.

Ik, sinds die onbekende persoon dreigde me zonder reden te vermoorden. Een week of twee geleden deelde hij luchtstoten 👊 uit op mijn auto met een andere auto achter me, toen ik een parkeerplaats verliet. Ik heb het mes van mijn vader gepakt en zorg ervoor dat de pepperspray en de ingrediënten voor de stok om mijn nek worden gedragen. Ik ben niet door hem gestoord, ik weet dat God me beschermt, ik wil gewoon dat hij nadenkt over wat een vrouw kan hebben.

#22 ·
Als Uber-chauffeur is uw veiligheid van het grootste belang. Hoewel Uber een aantal veiligheidsvoorzieningen biedt, zoals achtergrondcontroles van passagiers en een noodknop in de app, is het altijd een goed idee om extra voorzorgsmaatregelen te nemen om uzelf te beschermen. Een van de manieren waarop u dit **** doen, is door een wapen te dragen voor zelfverdediging. Het is echter belangrijk op te merken dat de wetten met betrekking tot wapens per staat en land verschillen, dus zorg ervoor dat u de wetten in uw regio onderzoekt voordat u een type wapen draagt. Hier zijn enkele wapens om te overwegen voor bescherming als Uber-chauffeur:

• Pepperspray
  • Stroomstootwapen
  • Tactische pen
  • Mes
  • Vuurwapen
  • Persoonlijk alarm
  • Taser

GEEN van het bovenstaande.

Het beste wapen is de 15 tot 25 cm lange Phillips-kruiskopschroevendraaier!
Image

#23 ·
Als Uber-chauffeur is uw veiligheid van het grootste belang. Hoewel Uber een aantal veiligheidsfuncties biedt, zoals achtergrondcontroles van passagiers en een noodhulpknop in de app, is het altijd een goed idee om extra voorzorgsmaatregelen te nemen om uzelf te beschermen. Een van de manieren waarop u dit **** doen, is door een wapen te dragen voor zelfverdediging. Het is echter belangrijk op te merken dat de wetten met betrekking tot wapens per staat en land verschillen, dus zorg ervoor dat u de wetten in uw regio onderzoekt voordat u een type wapen draagt. Hier zijn enkele wapens om te overwegen voor bescherming als Uber-chauffeur:

• Pepperspray
  • Stroomstootwapen
  • Tactische pen
  • Mes
  • Vuurwapen
  • Persoonlijk alarm
  • Taser

Vergeet niet dat de beste manier om veilig te blijven als Uber-chauffeur is om altijd bewust te zijn van uw omgeving en uw instincten te vertrouwen. Als u zich ongemakkelijk of bedreigd voelt in een situatie, is het belangrijk om actie te ondernemen om uzelf te beschermen. Welke andere wapens beveelt u aan voor bescherming als Uber-chauffeur? Deel uw gedachten en ervaringen in de opmerkingen hieronder.
Helemaal met je eens

#25 ·
Als je iemand op de achterbank hebt en diegene heeft een mes of een pistool, dan is dit een SLECHTSTE GEVAL. Je moet ervan uitgaan dat de passagier van de dood je niet zal laten leven als je doorgaat met het besturen van je auto naar waar hij/zij wil... Je bent waarschijnlijk vastgegespt en nu werkt je veiligheidsgordel tegen je... Je zou je veiligheidsgordel moeten losklikken bij een rood stoplicht of een stopbord en snel uit je auto moeten springen. Op dat moment zou je waarschijnlijk minstens één keer gestoken of neergeschoten worden, maar je zou tenminste uit de auto zijn...

#34 ·
Je moet je specifieke scenario's voorstellen.

Als je iemand op de achterbank hebt en ze hebben een mes of een pistool, is dit een SLECHTSTE GEVALSCENARIO.

Je moet ervan uitgaan dat de PAX des doods je niet zal laten leven als je doorgaat met het besturen van je auto waar ze willen...

Je bent waarschijnlijk vastgegespt en nu werkt je veiligheidsgordel tegen je...

Je zou je veiligheidsgordel moeten losklikken bij een rood stoplicht of een stopbord en snel uit je auto moeten springen.

Op dat moment zou je waarschijnlijk minstens één keer gestoken of neergeschoten worden,

maar je zou tenminste uit de auto zijn...
Je had een filmregisseur moeten zijn. Ik heb net je hele beproeving gevisualiseerd en het is erg spannend. "Ride-share Hostage" in de bioscopen op 4 juli. 😁

#28 · (Edited)
Als Uber-chauffeur is uw veiligheid van het grootste belang. Hoewel Uber een aantal veiligheidsvoorzieningen biedt, zoals achtergrondcontroles van passagiers en een noodhulpknop in de app, is het altijd een goed idee om extra voorzorgsmaatregelen te nemen om uzelf te beschermen. Een van de manieren waarop u dit **** doen, is door een wapen te dragen voor zelfverdediging. Het is echter belangrijk op te merken dat de wetten met betrekking tot wapens per staat en land verschillen, dus zorg ervoor dat u de wetten in uw regio onderzoekt voordat u een type wapen draagt. Hier zijn enkele wapens die u als Uber-chauffeur ter bescherming **** overwegen:

• Pepperspray
  • Stroomstootwapen
  • Tactische pen
  • Mes
  • Vuurwapen
  • Persoonlijk alarm
  • Taser

Onthoud dat de beste manier om veilig te blijven als Uber-chauffeur is om altijd bewust te zijn van uw omgeving en uw instincten te vertrouwen. Als u zich ongemakkelijk of bedreigd voelt in een situatie, is het belangrijk om actie te ondernemen om uzelf te beschermen. Welke andere wapens beveelt u aan ter bescherming als Uber-chauffeur? Deel uw gedachten en ervaringen in de reacties hieronder.
Image
Image

Image

Fabrieksoptie in Zuid-Afrika.

Als u al lachgas op de motor gebruikt (voor Warp-snelheid/ontsnapping & ontwijking), **** u uitsparingen gebruiken om vlammenwerpers te stimuleren.

#29 · (Edited)
Ik speel met het idee van een verborgen kill switch . . . Met misschien een digitale timer met 15 minuten vertraging. Om een autodief ver genoeg weg te laten komen . . . Voordat ze gestrand zijn. (Ik zou het heel graag willen aansluiten op 4 pond Dupont plastic, zucht wetten . . .) (Misschien een kwart pond en automatische deurschakelaars, zou nog steeds glas & plastic, metalen scherven laten vliegen, waarschijnlijk nog steeds een gegarandeerde hersenschudding kill voor de autodieven) (wil geen onschuldigen verminken) Zou het kunnen verbergen in de vloerschakelhoes. Gemakkelijke toegang. Een tuimelschakelaar zou werken. Voldoende speling in de hoes om een tuimelschakelaar jarenlang te bedienen voordat het leer zou slijten. Omdat ik de schakelaar ook op uit zou zetten bij het parkeren. Zou onopgemerkt geactiveerd kunnen worden.
Image
Vrij goedkoop en eenvoudig te doen. Ontstekingsonderbreking, misschien ook elektronische brandstofpomp uitschakeling. Zou ook een elektrisch membraanventiel in de belangrijkste vacuümleiding kunnen installeren. Echt goedkoop. Het belangrijkste is de timer. Om ze ver genoeg weg te laten komen. Dan kun je de politie vertellen dat mijn gestolen auto zich in een straal van 3 mijl hier bevindt.

#30 ·
Ik speel met het idee van een verborgen kill switch . . .
Met misschien een digitale timer van 15 minuten.
Om een autodief ver genoeg weg te laten komen . . . voordat ze gestrand zijn.
(Ik zou het ECHT graag aansluiten op 4 pond Dupont plastic, zucht wetten . . .)
(Misschien een kwart pond en automatische deurschakelaars, zou nog steeds glas & plastic, metalen scherven laten vliegen, waarschijnlijk nog steeds een gegarandeerde hersenschudding kill voor de autodief) (wil geen onschuldigen verminken)

Zou het kunnen verbergen in de vloerschakelaar. Gemakkelijke toegang.
Een tuimelschakelaar zou werken.
Voldoende speling in de laars om een tuimelschakelaar jarenlang te bedienen voordat het leer zou slijten.
Omdat ik de schakelaar ook op uit zou zetten bij het parkeren.
Kon onopgemerkt worden geactiveerd. View attachment 704066
Best goedkoop & simpel om te doen.
Ontstekingsonderbreking, misschien ook elektronische brandstofpomp uitschakelen.
Kon ook een elektrisch membraanventiel in de belangrijkste vacuümleiding installeren. Echt goedkoop.

Het Belangrijke deel is de timer. Om ze ver genoeg weg te laten komen.

Dan kun je de politie vertellen, mijn gestolen auto bevindt zich in een straal van 3 mijl hier vandaan .
Je hebt hier veel over nagedacht…😂😂😂

#32 · (Edited)
Een 28 pr. besturingskabel van 1.000 voet lang . . . Eindigt hier
Image

Voor de gelukkigen die wekenlang op een emmer zitten en overuren betaald krijgen om piepkleine draadjes in een bedieningspaneel af te werken, door te bellen, met een schroevendraaier ter grootte van een zak.
Image

Maar eerst moet je duizenden meters kabel over het schip trekken, van 7 verdiepingen naar beneden, naar 7 verdiepingen omhoog in het stuurhuis, of over de fabriek . . .
Image

Of soms sjouw je stroomkabels van 6 g.e. turbinegeneratoren omhoog, met een kabel zo dik als je arm.
Image

Kijk, alleen al van deze foto . . . kan ik je vertellen dat dit semi-afzinkbare boorplatform met dubbele boortoren 4 turbinegeneratoren en drie zuigermotoren heeft.
Alleen al aan de uitlaatpijpen.
Ik heb deze niet gebouwd. Er nooit een voet op gezet
Image

Ook heeft het een capaciteit voor 270 personen in een reddingscapsule

Dus . . . Ja, ik zou een goedkope autoschakelaar kunnen installeren.
Of er een vuurbal van maken als ik dat zou willen.

(Ze verstoren mijn pizzabezorgingen . . . Ze gaan een slechte tijd tegemoet)

Veel pijpleidingbedrijven hebben turbinegeneratoren en compressoren op het land verwijderd en vervangen door zuigermotoren. Minder vermogen, maar veel minder brandstofverbruik.
Ik heb ook een aantal van die klussen gedaan toen de aardgasprijzen stegen.

#36 ·
Als Uber-chauffeur is uw veiligheid van het grootste belang. Hoewel Uber een aantal veiligheidsvoorzieningen biedt, zoals achtergrondcontroles van passagiers en een noodknop in de app, is het altijd een goed idee om extra voorzorgsmaatregelen te nemen om uzelf te beschermen. Een van de manieren om dit te doen, is door een wapen te dragen voor zelfverdediging. Het is echter belangrijk op te merken dat de wetten met betrekking tot wapens per staat en land verschillen, dus zorg ervoor dat u de wetten in uw regio onderzoekt voordat u een soort wapen draagt. Hier zijn enkele wapens om te overwegen voor bescherming als Uber-chauffeur:

• Pepperspray
  • Stroomstootwapen
  • Tactische pen
  • Mes
  • Vuurwapen
  • Persoonlijk alarm
  • Taser

Onthoud dat de beste manier om veilig te blijven als Uber-chauffeur is om altijd op de hoogte te zijn van uw omgeving en uw instincten te vertrouwen. Als u zich ongemakkelijk of bedreigd voelt in een situatie, is het belangrijk om actie te ondernemen om uzelf te beschermen. Welke andere wapens beveelt u aan voor bescherming als Uber-chauffeur? Deel uw gedachten en ervaringen in de opmerkingen hieronder.
Als Uber-chauffeur is uw veiligheid van het grootste belang. Hoewel Uber een aantal veiligheidsvoorzieningen biedt, zoals achtergrondcontroles van passagiers en een noodknop in de app, is het altijd een goed idee om extra voorzorgsmaatregelen te nemen om uzelf te beschermen. Een van de manieren om dit te doen, is door een wapen te dragen voor zelfverdediging. Het is echter belangrijk op te merken dat de wetten met betrekking tot wapens per staat en land verschillen, dus zorg ervoor dat u de wetten in uw regio onderzoekt voordat u een soort wapen draagt. Hier zijn enkele wapens om te overwegen voor bescherming als Uber-chauffeur:

• Pepperspray
  • Stroomstootwapen
  • Tactische pen
  • Mes
  • Vuurwapen
  • Persoonlijk alarm
  • Taser

Onthoud dat de beste manier om veilig te blijven als Uber-chauffeur is om altijd op de hoogte te zijn van uw omgeving en uw instincten te vertrouwen. Als u zich ongemakkelijk of bedreigd voelt in een situatie, is het belangrijk om actie te ondernemen om uzelf te beschermen. Welke andere wapens beveelt u aan voor bescherming als Uber-chauffeur? Deel uw gedachten en ervaringen in de opmerkingen hieronder.
Hoewel Uber een aantal veiligheidsvoorzieningen biedt, zoals achtergrondcontroles van passagiers
Is dat een grap? Hoe zou Uber in hemelsnaam achtergrondcontroles kunnen uitvoeren op miljoenen passagiers in zijn database, en wie zou daarvoor betalen? Probeer je echt sarcastisch te zijn - of ben je in feite een Uber-mol die zich voordoet als lid van de chauffeursgemeenschap??

#37 ·
Hoewel veel van de hierboven genoemde items goed zijn voor zelfverdediging, stel ik voor om een oorverdovende lawaaimaker aan de lijst toe te voegen, zodat je wat chaos aan de mix **** toevoegen als het misgaat. Vergeet ook niet uw veiligheidsgordel te dragen. Als al het andere faalt, kan het ze ertoe aanzetten om zich terug te trekken als je het gaspedaal intrapt en alle inzittenden van het voertuig roekeloos in gevaar brengt. Als ik moet gaan, zal mijn familie veel incasseren op mijn verzekering en ik neem de pax mee.

#40 ·
Ik verlaat nooit mijn huis zonder mijn 45 in een holster met mijn CCW-vergunning. Ik vind het fijn dat ik het in de omgeving van Chicago op mijn rugleuning kan richten en 100% zeker weet dat het de klootzak op de achterbank zal raken en dat hij na 7 kogels geen bedreiging meer zal vormen. Ik bekijk de verdedigingskogels die ik gebruik en huiver bij de gedachte eraan om door een ervan geraakt te worden. Het leger gebruikte de 45 meer dan 60 jaar. Het is een bewezen moordenaar. Het goede is dat als je een man in de schouder raakt, zijn hele arm eraf komt of bijna. 😄 Fijne dag.

#113 ·
Ik verlaat nooit mijn huis zonder mijn 45 in een holster met mijn ccw-vergunning. Ik vind het fijn dat ik in de omgeving van Chicago mijn wapen op mijn rugleuning kan richten en 100% zeker weet dat het de klootzak op de achterbank zal raken en dat hij na 7 kogels geen bedreiging meer vormt. Ik bekijk de verdedigingskogels die ik gebruik en huiver gewoon bij de gedachte eraan om door een van die kogels geraakt te worden. Het leger gebruikte de 45 meer dan 60 jaar. Het is een bewezen moordenaar. Het goede is dat als je een man in de schouder raakt, zijn hele arm eraf komt of bijna. 😄 Fijne dag.
Soms . . . Een .45 zal de schouder binnendringen, het schouderblad raken, de zijkant van de persoon verlaten . . . En de persoon doden die naast hen staat.