DensetsuZ
UBER obniża zarobki kierowców w Nowym Jorku, pobiera od pasażerów opłaty za korki i nie zwraca ich kierowcom, zawyża opłaty dla pasażerów i płaci SOBIE LWIĄ CZĘŚĆ TWOICH zarobków. PROSZĘ, strajkuj!
Jeśli pada deszcz, ceny Ubera rosną, jeśli pada śnieg, rosną, jeśli jest dużo ludzi, cena rośnie, fajny cel? cena rośnie! Niebezpieczne warunki? cena idzie BARDZO w górę, podczas gdy wynagrodzenie kierowców pozostaje takie samo, nigdy nie zarabiając więcej niż maksymalny pułap godzinowy, który wyliczył algorytm. Uber obniżył minimalną wypłatę dla kierowców do 4 dolarów, co jest najczęstszym rodzajem opłaty na Manhattanie, a teraz kierowcy muszą płacić 1,50 dolara za każdym razem, gdy przez nią przejeżdżają. Algorytm zapewni średnio maksymalnie 3 przejazdy na godzinę, więc jeśli masz 3 przejazdy wjeżdżające i wyjeżdżające ze strefy zatłoczenia, zarabiasz 7,50 dolara na godzinę, jeśli były to krótkie przejazdy. Tymczasem podczas 4-dolarowej podróży, w której TY wykonałeś całą pracę i TY podjąłeś całe ryzyko, UBER zapłacił sobie 5 dolarów z 20 dolarów, które pobrał od pasażera! Nie mamy żadnych praw chroniących nasze wynagrodzenia, żadnego przedstawiciela, który by nas wspierał, jesteśmy wykorzystywani w pierwszej kolejności przez rząd Nowego Jorku za korupcję polegającą na ograniczaniu medali żółtych taksówek w celu zapobiegania "ruchu", tylko po to, by pozwolić korporacjom na zakup tych medali, uniemożliwiając pracownikom posiadanie środków produkcji bez niewolenia przez 20+ lat życia dla korporacji, po drugie wykorzystywani przez państwo, które niesprawiedliwie opodatkowuje 40% naszej ciężko zarobionej pracy, a na koniec wykorzystywani przez UBER, który płaci nam 35% tego, na co MY pracowaliśmy, zapewniając zero korzyści, zero ochrony i zero szacunku. Jeśli nie utworzymy związku zawodowego i nie będziemy solidarnie współpracować, sprowadzą nas do najniższej możliwej do wyobrażenia legalnej płacy, tak jak robiła to branża Yellow Cab przed interwencją Bidena podczas covid, gdzie popełniali samobójstwa w lewo i prawo, ponieważ chciwe korporacje doprowadziły ich do niewypłacalności w swoich umowach i odebrały medale z 700 tys. dolarów płatnościami dokonywanymi na czas przez ponad 15 lat.
Potrzebujemy aplikacji do wspólnych przejazdów należącej i obsługiwanej przez kierowców z podziałem zysków. Może działać jak Uber, ale zamiast tego, aby zyski pozostały na górze, zyski te są dzielone i wysyłane z powrotem do kierowców na koniec roku. Może mieć opłatę członkowską za dołączenie jako kierowca, aby pomóc w opłatach i reklamach, aż stanie się popularna. Moglibyśmy pracować za mniej niż to, co Uber pobiera od klientów i obniżyć wynagrodzenie, aby zainwestować w naszą przyszłość i wypchnąć inne firmy z branży aplikacji z biznesu. Może to również obejmować żółte taksówki, nie jesteśmy 2 konkurującymi ze sobą wrogimi frakcjami, jesteśmy JEDNYM zespołem pracowników, którzy są manipulowani przez tych na górze, aby myśleć o sobie jako o konkurencji! Czy ktoś jeszcze chce nad tym razem pracować?
UBER obniża zarobki kierowców w Nowym Jorku, pobiera od pasażerów opłaty za korki i nie zwraca ich kierowcom, zawyża opłaty dla pasażerów i płaci SOBIE LWIĄ CZĘŚĆ TWOICH zarobków. PROSZĘ, strajkuj!
Jeśli pada deszcz, ceny Ubera rosną, jeśli pada śnieg, rosną, jeśli jest dużo ludzi, cena rośnie, fajny cel? cena rośnie! Niebezpieczne warunki? cena idzie BARDZO w górę, podczas gdy wynagrodzenie kierowców pozostaje takie samo, nigdy nie zarabiając więcej niż maksymalny pułap godzinowy, który wyliczył algorytm. Uber obniżył minimalną wypłatę dla kierowców do 4 dolarów, co jest najczęstszym rodzajem opłaty na Manhattanie, a teraz kierowcy muszą płacić 1,50 dolara za każdym razem, gdy przez nią przejeżdżają. Algorytm zapewni średnio maksymalnie 3 przejazdy na godzinę, więc jeśli masz 3 przejazdy wjeżdżające i wyjeżdżające ze strefy zatłoczenia, zarabiasz 7,50 dolara na godzinę, jeśli były to krótkie przejazdy. Tymczasem podczas 4-dolarowej podróży, w której TY wykonałeś całą pracę i TY podjąłeś całe ryzyko, UBER zapłacił sobie 5 dolarów z 20 dolarów, które pobrał od pasażera! Nie mamy żadnych praw chroniących nasze wynagrodzenia, żadnego przedstawiciela, który by nas wspierał, jesteśmy wykorzystywani w pierwszej kolejności przez rząd Nowego Jorku za korupcję polegającą na ograniczaniu medali żółtych taksówek w celu zapobiegania "ruchu", tylko po to, by pozwolić korporacjom na zakup tych medali, uniemożliwiając pracownikom posiadanie środków produkcji bez niewolenia przez 20+ lat życia dla korporacji, po drugie wykorzystywani przez państwo, które niesprawiedliwie opodatkowuje 40% naszej ciężko zarobionej pracy, a na koniec wykorzystywani przez UBER, który płaci nam 35% tego, na co MY pracowaliśmy, zapewniając zero korzyści, zero ochrony i zero szacunku. Jeśli nie utworzymy związku zawodowego i nie będziemy solidarnie współpracować, sprowadzą nas do najniższej możliwej do wyobrażenia legalnej płacy, tak jak robiła to branża Yellow Cab przed interwencją Bidena podczas covid, gdzie popełniali samobójstwa w lewo i prawo, ponieważ chciwe korporacje doprowadziły ich do niewypłacalności w swoich umowach i odebrały medale z 700 tys. dolarów płatnościami dokonywanymi na czas przez ponad 15 lat.
Potrzebujemy aplikacji do wspólnych przejazdów należącej i obsługiwanej przez kierowców z podziałem zysków. Może działać jak Uber, ale zamiast tego, aby zyski pozostały na górze, zyski te są dzielone i wysyłane z powrotem do kierowców na koniec roku. Może mieć opłatę członkowską za dołączenie jako kierowca, aby pomóc w opłatach i reklamach, aż stanie się popularna. Moglibyśmy pracować za mniej niż to, co Uber pobiera od klientów i obniżyć wynagrodzenie, aby zainwestować w naszą przyszłość i wypchnąć inne firmy z branży aplikacji z biznesu. Może to również obejmować żółte taksówki, nie jesteśmy 2 konkurującymi ze sobą wrogimi frakcjami, jesteśmy JEDNYM zespołem pracowników, którzy są manipulowani przez tych na górze, aby myśleć o sobie jako o konkurencji! Czy ktoś jeszcze chce nad tym razem pracować?