Dit is woedendmakend
De eigenlijke job van Uber geniet ik van, rijden door het prachtige Sydney en kletsen met willekeurige mensen. Daarom vind ik het tarief zo frustrerend.Yep, dit is Uber.
Waarom moet je Mystro gebruiken om automatisch ritten te selecteren en in een bepaalde zone te blijven of naar een andere stad gestuurd te worden die slecht betaalt zonder rit terug.
Wees verrast hoeveel domme mensen zomaar alles aannemen.
Chauffeurs kijken alleen naar de korte termijn betaling (bruto - gas = betaling) en negeren de lange termijn kosten zoals onderhoud, reparaties, vervanging enz.
Waarom velen failliet gaan en uit hun auto leven.
Het eindresultaat zal meer beperkingen op uren en geen verandering in verdiensten zijn. Laat Didi per ongeluk 's nachts draaien en je **** de volgende dag niet werken als je wakker wordt. Bedankt, vakbond! Waarom bemoeien ze zich er ĂĽberhaupt mee?Geen zorgen, de vakbond komt te hulp
![]()
Rideshare drivers bypassing fatigue restrictions as cost-of-living hits
According to the Transport Workers' Union, some rideshare drivers have reported being on the road for up to 18 hours a day, swapping between multiple apps in order to bypass fatigue restrictions.www.abc.net.au