Uber Drivers Forum banner

Uber kan een ezel zuigen *ick

271 views 14 replies 8 participants last post by  SydneyDriver  
#1 ·
Dit is woedendmakend

Attachments

#3 ·
Yep, dit is Uber.

Waarom moet je Mystro gebruiken om automatisch ritten te kiezen en in een bepaalde zone te blijven of naar een andere stad gestuurd te worden die slecht betaalt zonder rit terug.

Wees verbaasd hoeveel domme mensen alles gewoon aannemen.

Chauffeurs kijken alleen naar de korte termijn betaling (bruto - gas = betaling) en negeren de lange termijn kosten zoals onderhoud, reparaties, vervanging enz.

Waarom velen failliet gaan en uit hun auto's leven.

#5 ·
Yep, dit is Uber.

Waarom moet je Mystro gebruiken om automatisch ritten te selecteren en in een bepaalde zone te blijven of naar een andere stad gestuurd te worden die slecht betaalt zonder rit terug.

Wees verrast hoeveel domme mensen zomaar alles aannemen.

Chauffeurs kijken alleen naar de korte termijn betaling (bruto - gas = betaling) en negeren de lange termijn kosten zoals onderhoud, reparaties, vervanging enz.

Waarom velen failliet gaan en uit hun auto leven.
De eigenlijke job van Uber geniet ik van, rijden door het prachtige Sydney en kletsen met willekeurige mensen. Daarom vind ik het tarief zo frustrerend.

#7 ·
Geen zorgen, de vakbond komt te hulp :ROFLMAO:
Het eindresultaat zal meer beperkingen op uren en geen verandering in verdiensten zijn. Laat Didi per ongeluk 's nachts draaien en je **** de volgende dag niet werken als je wakker wordt. Bedankt, vakbond! Waarom bemoeien ze zich er ĂĽberhaupt mee?

#15 ·
Ik geef politici de schuld die de wetgeving hebben gecreëerd die bedrijven zoals Uber in staat stelde chauffeurs af te zetten en de meerderheid van de banen uit te besteden. Op dezelfde manier hebben politici boomers ertoe aangezet om 6 beleggingspanden te hebben, wat leidt tot een woningtekort voor alle anderen.