Uber Drivers Forum banner
1 - 20 of 30 Posts

Beepbeep41

· Premium Member
5,752 Posts
Discussion starter · #1 ·
Ik ben geïnteresseerd in het downgraden van de Uber-driver-app op iPhone naar een versie van oktober 2022. Ik wil de optie hebben om de vliegtuigmodus-exploit te gebruiken om te zien waar passagiers naartoe gaan nadat ik een rit heb geaccepteerd. Ik had BLIQ, maar het lijkt erop dat Uber dat ook heeft gestopt, dus ik rijd volledig blind. Jongen! Mijn inkomsten zijn gedaald en de kilometers op mijn auto zijn gestegen!!

Kan iemand alstublieft stapsgewijze instructies geven over hoe ik dit weer kan bereiken?

Bedankt bij voorbaat👍

Ik ben geïnteresseerd in het downgraden van de Uber-chauffeursapp op de iPhone naar een versie van oktober 2022. Ik wil de optie hebben om de vliegtuigmodus-exploit te gebruiken om te zien waar passagiers naartoe gaan nadat ik een rit heb geaccepteerd. Ik had BLIQ, maar het lijkt erop dat Uber dat ook heeft gestopt, dus ik rijd volledig blind. Jongen! Mijn inkomsten zijn gedaald en de kilometers op mijn auto zijn gestegen!!

Kan iemand alsjeblieft stapsgewijze instructies geven over hoe ik dit weer kan bereiken?

Bedankt op voorhand👍
goeie vraag, dat zou ik ook graag willen weten

instructies voor Android alsjeblieft?
Als ik zou moeten speculeren, moet je een oude Uber-chauffeursapp vinden om vers te downloaden, wat wat speurwerk kan vergen om er zeker van te zijn dat het geen virus is dat je van een dubieuze plek op je telefoon downloadt.

Ik ben geïnteresseerd in het downgraden van de Uber-chauffeursapp op iPhone naar een versie van oktober 2022. Ik wil de optie hebben om de vliegtuigmodus-exploit te gebruiken om te zien waar passagiers naartoe gaan nadat ik een rit heb geaccepteerd. Ik had BLIQ, maar het lijkt erop dat Uber dat ook heeft gestopt, dus ik rijd volledig blind. Jongen! Zijn mijn inkomsten gedaald en de kilometers op mijn auto gestegen!!

Kan iemand alsjeblieft stapsgewijze instructies geven over hoe ik dit weer kan bereiken?

Bedankt op voorhand👍
Je **** het niet op iPhone. Op Android kun je terug naar oude versies van de app, maar het werkt toch niet, omdat de Uber-servers zijn gepatcht.
Geloof me, ik heb het geprobeerd en het werkt niet
Oude Android-apps zijn hier te vinden

Sommige chauffeurs kunnen weigeren ritten te accepteren zonder de AR te beïnvloeden.
Goed om te horen. AR is een onzinmetriek. Als je onzinpings krijgt, waarom zou een onafhankelijke aannemer ze dan accepteren? De betrouwbaarheid van een bepaald platform is het probleem van de platformbeheerders, niet dat van een onafhankelijke aannemer die waarschijnlijk meerdere apps draait. 👍

Je **** het niet op de iPhone. Op Android kun je terug naar oude versies van de app, maar het werkt toch niet omdat de uber-servers zijn gepatcht.
Geloof me, ik heb het geprobeerd en het werkt niet
Oude Android-apps zijn hier te vinden
Oudere versies ZULLEN werken, zolang ze NIET TE OUD zijn. Ik heb vorige week een oudere e-versie gedownload en het werkt prima.

De enige manier om te weten of een versie te oud is, is door vallen en opstaan. Als een bepaalde versie te oud is, probeer dan een nieuwere totdat je er een vindt die Uber toestaat.

Op de iPhone moet je jailbreaken. Maskeer dan de jailbreak. Gebruik vervolgens een tweak om toegang te krijgen tot oudere apps in de App Store. Verander vervolgens de lijstnaam in Filza voor de oudere app, zodat deze wordt gelezen als een nieuwere app. Enz. enz.

Ik ben geïnteresseerd in het downgraden van de Uber-chauffeursapp op iPhone naar een versie van oktober 2022. Ik wil de optie hebben om de vliegtuigmodus-exploit te gebruiken om te zien waar passagiers naartoe gaan nadat ik een rit heb geaccepteerd. Ik had BLIQ, maar het lijkt erop dat Uber dat ook heeft gestopt, dus ik rijd volledig blind. Jongen! Mijn inkomsten zijn gedaald en de kilometers op mijn auto zijn gestegen!!

Bedankt bij voorbaat👍
Wacht even. Krijgen chauffeurs de bestemming van de rit helemaal niet te zien? Hoe beslis je wanneer je een rit wel of niet accepteert?

1 - 20 of 30 Posts