Uber Drivers Forum banner
  • If you have joined UberPeople.net because your Uber account was hacked, you've likely been taken in by a scam. Please read this before starting a thread on this subject.
61 - 80 of 253 Posts
Hoe kan ik legaal voorkomen dat ze mijn krediet beschadigen, zonder ze voor de rechtbank te dagen?
Hier moet u mogelijk contact opnemen met een advocaat en hem vragen hen correspondentie te sturen.

Ja, het kan een beetje kosten. Ik vraag me ook af of iemand deze RPM heeft gemeld bij de kredietbureaus of BBB wegens fraude? Ik bedoel, ze kunnen geen geld innen voor een auto die de oorspronkelijke eigenaren hebben ontvangen en die vervolgens waarschijnlijk op een veiling is verkocht. Ik ben er vrij zeker van dat er op dit moment iemand anders in uw voormalige auto rondrijdt en dat Uber/Xchange/Fair hun geld heeft gekregen.

Het oorspronkelijke "contract" met Xchange Lease was dat er geen contract was om te kopen. U hield de auto zo lang als u wilde en wanneer u hem niet meer wilde, bracht u de auto terug naar Uber/Xchange Lease en vertrok. Ik heb nog steeds mijn leasepapieren, ook al is het jaren geleden dat ik die auto had, gewoon omdat ik die sluwe klootzakken niet vertrouw.

Hier moet u mogelijk contact opnemen met een advocaat en hem vragen om hen een brief te sturen.

Ja, het kan een beetje kosten. Ik moest $600 betalen, maar ik werd bedreigd met $11.000 voor die auto. Het was het me waard. Ze moesten ook hun rapport aan de kredietbureaus verwijderen.

Ook... Ik vraag me af of iemand geprobeerd heeft deze RPM te melden bij de kredietbureaus of BBB wegens fraude? Ik bedoel, ze kunnen geen geld innen voor een auto die de oorspronkelijke eigenaren hebben ontvangen en die vervolgens hoogstwaarschijnlijk op een veiling is verkocht. Ik ben er vrij zeker van dat er op dit moment iemand anders in uw voormalige auto rondrijdt en dat Uber/Xchange/Fair hun geld heeft gekregen.

Het oorspronkelijke "contract" met Xchange Lease was dat er geen contract was om te kopen. Je hield de auto zo lang als je wilde en als je hem niet meer wilde, leverde je de auto in bij Uber/Xchange Lease en liep je weg. Ik heb mijn contract nog steeds, ook al is het jaren geleden dat ik die auto had, gewoon omdat ik die sluwe klootzakken niet vertrouw.
Ik zou het graag willen, maar ik vermoed dat de loodverf-kauwende klootzakken bij Fair ook geen betalingen hebben gecrediteerd, hetzij door onbekwaamheid of fraude, en vervolgens die "schulden" aan RPM hebben verkocht als contant geld toen ze Fair sloten.

Als er al iets is, is RPM opgelicht door Fair, wat alleen maar bewijst dat iedereen die zaken doet met Uber, genaaid wordt als een Tijuana-hoer wanneer @ozzyoz7 op een Meheeco-reis gaat.

Ik zou het graag willen, maar ik gok dat de loodverf-kauwende ****tards bij Fair geen betalingen hebben gecrediteerd, hetzij door onbekwaamheid of fraude, en vervolgens die "schulden" aan RPM hebben verkocht als contant geld toen ze Fair sloten.

Als er al iemand is opgelicht door Fair, dan bewijst dat alleen maar dat iedereen die zaken doet met Uber, genaaid wordt als een Tijuana-hoer wanneer @ozzyoz7 op een Meheeco-trip gaat.
Wat betekent Meheeco? Ik ga binnenkort naar Indonesië. Ik heb eerder snel $71 verdiend in 1,5 uur in Uber, dus het was goed geld en ik geniet nu van seks op het strand in de plaatselijke pub.

Ik heb gisteren ook goed geld verdiend met BB run, dus als het blijft oplopen en me $5.000 of meer oplevert, dan vlieg ik zeker naar Indonesië. Waarschijnlijk zal ik vertrekken vanuit LA, omdat het dichterbij is aan die kant van de aarde.

De laatste keer dat ik in Nairobi was, was met mijn politieagent-vriendin daar en ik verdiende in januari $12.000 in 1 dag met BB run, baby.

Ik weet niet wat al die RPM-dingen zijn waar jullie het over hebben, maar als jullie worden opgelicht door rideshare, stop er dan mee en doe investeringen en wat andere dingen, mensen.

Image

Het oorspronkelijke "contract" met Xchange Lease was dat er geen contract was om te kopen. Je hield de auto zo lang je wilde en als je hem niet meer wilde, bracht je de auto terug naar Uber/Xchange Lease en liep je weg. Ik heb nog steeds mijn leasecontracten, ook al is het jaren geleden dat ik die auto had, gewoon omdat ik die sluwe klootzakken niet vertrouw.
Ik probeer al mijn documenten te digitaliseren, hoewel ik de laatste tijd ben gaan glijden. Hopelijk heb ik de Xchange-lease van 4,5 jaar geleden nog ergens op een USB-stick opgeslagen. Ik herinner me dat in de lease stond dat als ik de lease vroegtijdig beëindig, ze mijn aanbetaling van $250 mogen houden. Niets over dat ik de rest van de lease moet betalen. Behalve in mijn geval was ik niet eens degene die de lease beëindigde, dat was Xchange.

Hoe meer ik erover nadenk, hoe meer het ****ed up wordt. Zal ze zeker gaan rapporteren.

Ik zou het graag willen, maar ik vermoed dat de loodverf-chips kauwende ****tards bij Fair geen betalingen hebben gecrediteerd, hetzij door onbekwaamheid of fraude, en vervolgens die "schulden" aan RPM hebben verkocht als contant geld toen ze Fair sloten.
Nou, gelukkig voor mij heb ik ook een kopie van al mijn betalingen bewaard. Dus als dat het geval is, waarbij de ene criminele onderneming de andere criminele onderneming heeft opgelicht, dan heb ik er geen probleem mee om de wateren te bewerken en mijn beste Kettle Corn tevoorschijn te halen terwijl ik toekijk hoe ze elkaar aanvallen.

Image

Ik houd mijn post nu nauwlettend in de gaten....

Ik probeer al mijn documenten te digitaliseren, maar de laatste tijd ben ik erin geslipt. Hopelijk heb ik het Xchange-leasecontract van 4,5 jaar geleden nog ergens op een USB-stick opgeslagen. Ik herinner me dat in het contract stond dat als ik het contract vroegtijdig beëindig, ze mijn aanbetaling van $250 mogen houden. Niets over dat ik de rest van de lease moet betalen. Behalve in mijn geval was ik niet eens degene die de lease beëindigde, dat was Xchange.

Hoe meer ik erover nadenk, hoe meer het me f'd up maakt. Zal ze zeker gaan rapporteren.
Dat is precies wat er in mijn originele documenten stond. Ondertekend door mij, de Xchange Lease-medewerker en een getuigenhandtekening van de Toyota-dealerverkoper. Er staat dat ik geen verplichting heb om de auto te houden, en als ik hem op enig moment na 30 dagen wil terugbrengen, moet ik dit schriftelijk indienen, 2 weken voordat ik het voertuig naar een geautoriseerde retourlocatie breng, de sleutels teruggeven en dan ben ik volledig ontheven van de lease van dat voertuig. Er staat dat ik mijn $250 niet terugkrijg. Er staat dat de lessee (ik) nooit de mogelijkheid zal hebben om de auto te kopen van de wettelijke eigenaar (Uber.)

Ook een pareltje dat op de originele papieren en alle daaropvolgende registratiedocumenten staat. Er staat dat Uber de wettelijke eigenaar van het voertuig is. Ik was altijd slechts een geregistreerde eigenaar.

Nog een ding. Aangezien de leaseovereenkomst tussen Uber/Xchange Lease en de chauffeurs altijd intern was, en er nooit een enkele betaling door de chauffeur aan een bank of kredietbureaus werd gemeld, waarom rennen ze dan nu naar de kredietbureaus en melden ze een schuld die nooit heeft bestaan? 🤔

Hier moet u mogelijk contact opnemen met een advocaat en hem vragen om hen correspondentie te sturen.

Ja, het kan een beetje kosten. Ik moest $600 betalen, maar ik werd bedreigd met $11.000 voor die auto. Het was het me waard. Ze moesten ook hun rapport aan de kredietbureaus verwijderen.

Ook... Ik vraag me af of iemand heeft geprobeerd deze RPM te melden bij de kredietbureaus of BBB wegens fraude? Ik bedoel, ze kunnen geen geld innen voor een auto die de oorspronkelijke eigenaren hebben ontvangen en die vervolgens hoogstwaarschijnlijk op een veiling is verkocht. Ik ben er vrij zeker van dat er op dit moment iemand anders in uw voormalige auto rondrijdt en Uber/Xchange/Fair heeft zijn geld gekregen.

Het oorspronkelijke "contract" met Xchange Lease was dat er geen contract was om te kopen. U hield de auto zo lang als u wilde en wanneer u hem niet meer wilde, bracht u de auto terug naar Uber/Xchange Lease en vertrok. Ik heb nog steeds mijn leasecontracten, ook al is het jaren geleden dat ik die auto had, gewoon omdat ik die sluwe klootzakken niet vertrouw.
Als u naar hun brief kijkt (ervan uitgaande dat de uwe hetzelfde is), wordt de schuld in feite aangehouden door Rock Creek Capital LLC. RPM is het incassobureau dat probeert de rekening namens RCC te innen. De brief van RPM vermeldt echter ook DNF Associates (een andere schuldenkoper) - ik weet niet wat de relatie van DNF is met RPM en Rock Creek - Het lijkt er bijna op dat ze een sjabloonbrief hebben gebruikt, maar niet alle variabelen correct hebben ingevuld - Zo had "DNF associates" Rock Creek Capital, LLC of zoiets moeten zijn.

Het voelt allemaal erg frauduleus aan - Het feit dat zoveel van ons die een auto vroegtijdig aan Fair hadden teruggebracht - en Fair deze duidelijk als actieve schulden verkocht - er klopt iets niet. Misschien was Fair de oorspronkelijke fraudeur en vloeide alles van daaruit verder.

Ik weet dat mijn VIN op een veiling is verkocht. Ik had een paar gratis VIN-checkrapporten bij een van de bedrijven en zag dat deze enige tijd geleden op een veiling in Norcal aan een dealer is verkocht. Het is grotendeels niet relevant voor onze zaak, behalve dat als ze een soort schadevergoeding proberen te claimen, de verkoopwaarde van de auto in ons voordeel is.

Als je naar hun brief kijkt (ervan uitgaande dat de jouwe hetzelfde is), is de schuld eigenlijk in handen van Rock Creek Capital LLC. RPM is het incassobureau dat namens RCC probeert de rekening te innen. De brief van RPM vermeldt echter ook DNF Associates (een andere schuldenkoper) - ik weet niet wat de relatie van DNF is met RPM en Rock Creek - Het lijkt er bijna op dat ze een sjabloonbrief hebben gebruikt, maar niet alle variabelen correct hebben ingevuld - DNF Associates had bijvoorbeeld Rock Creek Capital, LLC of iets dergelijks moeten zijn.

Het voelt allemaal erg frauduleus aan - Het feit dat zoveel van ons die een auto vroegtijdig aan Fair hadden teruggegeven - en Fair deze duidelijk als actieve schulden verkocht - er klopt iets niet. Misschien was Fair de oorspronkelijke oplichter en vloeide alles van daaruit verder.

Ik weet dat mijn VIN op een veiling is verkocht. Ik had een paar gratis VIN-checkrapporten bij een van de bedrijven en zag dat deze geruime tijd geleden op een veiling in Norcal aan een dealer is verkocht. Het is grotendeels niet relevant voor onze zaak, behalve dat als ze een schadevergoeding proberen te eisen, de verkoopwaarde van de auto in ons voordeel is.
Op het moment dat ik dat plaatste, had ik geen recente brief ontvangen zoals jullie allemaal hebben gekregen, maar een dag later kwam die shit in mijn brievenbus. Zoals ik beloofd had, ben ik rechtstreeks naar een advocaat gegaan. Zoals ik al zei, heb ik al mijn originele documenten bewaard, dus het gaat beginnen. Ja, ik krijg absoluut een frauduleuze sfeer van deze brief.

Ook heeft mijn advocaat een advies voor ons allemaal die een rechtszaak overwegen. Plaats geen informatie over de zaak/juridische tactieken op internet, want dit RPM/Rock Creek Capital-bedrijf kan hun naam zeker googelen en zien waar deze opduikt en wat er wordt besproken.

Op het moment dat ik dat plaatste, had ik nog geen brief ontvangen zoals jullie allemaal, maar een dag later kwam die shit in mijn mailbox terecht. Zoals ik beloofd had, ben ik rechtstreeks naar een advocaat gegaan. Zoals ik al zei, heb ik al mijn originele documenten bewaard, dus het is on en poppin'. Ja, ik krijg absoluut een frauduleuze vibe van deze brief.

Ook heeft mijn advocaat een advies voor ons allemaal die een rechtszaak overwegen. Plaats geen informatie/juridische tactieken over de zaak op internet, want dit bedrijf RPM/Rock Creek Capital kan zeker hun naam googelen en zien waar het opduikt en wat er besproken wordt.
Het is grappig. Ik heb nog geen brief van hen ontvangen.

Maar ik krijg bevestiging als ze de mijne ontvangen.

• Like
Reactions: Lissetti
Het is grappig. Ik heb nog geen brief van hen ontvangen.

Maar ik krijg een bevestiging als ze de mijne krijgen. 🤷‍♂️
Het is een effen witte envelop met een venster en een felroze brief die erdoorheen schijnt. Het is heel gemakkelijk om het af te doen als een creditcardaanbieding of junkmail in deze tijd van het jaar. Zeker nu Kerstmis eraan komt.

Je hebt maar 30 dagen om het te weerleggen, anders wordt het beschouwd als een legitieme schuld. (Volgens hen.)

Uit wat onderzoek blijkt dat de staat CA licentie-eisen oplegt voor incassobureaus die ingaan op 1 januari 2022. RPM EN Rock Creek Capital zijn mogelijk niet compliant - dit zou een laatste poging kunnen zijn om te proberen te innen voordat de licentie en de verjaringstermijn verstrijken. Volgens de wet moeten zowel schuldkopers als incassobureaus een licentie hebben.

Het lijkt erop dat het ook een op vingerafdrukken gebaseerde achtergrondcontrole oplegt voor incasso-/schuldbedrijven - ik weet niet zeker of dit zich uitstrekt tot eigenaren of tot alle werknemers van incassobureaus. Ik verwacht echter dat schulden in Californië aanzienlijk duurder zullen worden om te innen, gezien hoe louche de incasso-industrie in het algemeen is.

Tot nu toe lijkt het erop dat RPM/RCC hier niet veel invloed op heeft. Xchange is dood, Fair is dood - ik betwijfel of iemand van ons reacties zal krijgen op onze verificatieverzoeken. Vanaf volgend jaar moeten ze een licentie hebben en het licentieproces is duur en tijdrovend.

Dus in 2017-2018 leasde ik een auto via Xchange Leasing (XCL TITLING TRUST) en ik betaalde altijd de leasekosten op tijd. Deze leases waren niet zoals gewone leases en je kon ze vroegtijdig beëindigen en de auto op elk moment inleveren. Dus, waarom krijg ik bijna 3 jaar nadat ik de auto heb ingeleverd een brief van "Receivables Performance Management LLC" en staat er dat ik $4202 verschuldigd ben? Ik heb altijd op tijd betaald, dus ik weet niet waar dit vandaan komt. Ik zie dat andere chauffeurs ook soortgelijke brieven hebben gekregen. Als je voor Uber reed via Xchange Leasing, heb je dan zelf ook deze onverwachte incassobrief van Receivables Performance Management LLC gekregen? Ik ben officieel in paniek.

Hoi iedereen,
Ik heb in 2019 een geleasede Uber-wisselauto teruggebracht en een brief ontvangen van een incassobureau « RPM » waarin een saldo van $ 3000,00 wordt geëist.
Ik heb nooit een enkele betaling gemist.
Enige vergelijkbare gevallen in de gemeenschap?
Elk advies wordt op voorhand gewaardeerd.
Ik ook, ik begrijp niet waarom en andere mensen in dezelfde thread zien precies hetzelfde. Ik weet niet zeker waarom

Als je naar hun brief kijkt (ervan uitgaande dat die van jou hetzelfde is), wordt de schuld daadwerkelijk aangehouden door Rock Creek Capital LLC. RPM is het incassobureau dat namens RCC probeert de rekening te innen. De brief van RPM vermeldt echter ook DNF Associates (een andere schuldenkoper) - ik weet niet wat de relatie van DNF is met RPM en Rock Creek - Het lijkt er bijna op dat ze een sjabloonbrief hebben gebruikt, maar niet alle variabelen correct hebben ingevuld - DNF associates had bijvoorbeeld Rock Creek Capital, LLC of zoiets moeten zijn.

Het voelt allemaal erg frauduleus aan - Het feit dat zoveel van ons die een auto vroegtijdig aan Fair hebben teruggebracht - en Fair deze duidelijk als actieve schulden heeft verkocht - er klopt iets niet. Misschien was Fair de eerste fraudeur en stroomde alles van daaruit verder.

Ik weet dat mijn VIN is geveild. Ik had een paar gratis VIN-checkrapporten bij een van de bedrijven en zag dat deze geruime tijd geleden op een veiling in Norcal aan een dealer is verkocht. Het is grotendeels niet relevant voor onze zaak, behalve dat als ze een schadevergoeding proberen te claimen, de verkoopwaarde van de auto in ons voordeel is.
Heb je ook een brief van RPM gekregen? Ik heb het gedaan en man oh man, ik ben bezorgd. Ik heb mijn auto vroegtijdig ingeleverd aan het einde van de lease b waar komt deze extra $ 4.000 vandaan? Oh, ik heb ook nooit telefoontjes of post gekregen van iemand van xchange die zei dat ik ze moest betalen. Niets.

Na wat onderzoek legt de staat CA licentie-eisen op voor incassobureaus die ingaan op 1 januari 2022. RPM EN Rock Creek Capital zijn mogelijk niet compliant - dit zou een laatste poging kunnen zijn om te proberen te innen voordat de licentie en de verjaringstermijn verstrijken. Volgens de wet moeten zowel schuldkopers als incassobureaus een vergunning hebben.

Het lijkt erop dat het ook een op vingerafdrukken gebaseerde achtergrondcontrole oplegt voor incasso-/schuldmaatschappijen - ik weet niet zeker of dit zich uitstrekt tot eigenaren of tot alle werknemers van incassobureaus. Ik verwacht echter dat schulden aanzienlijk duurder zullen worden om te innen in Californië, gezien hoe louche de incasso-industrie in het algemeen is.

Tot nu toe lijkt het erop dat RPM/RCC hier niet veel invloed op heeft. Xchange is dood, Fair is dood - ik betwijfel of iemand van ons antwoord zal krijgen op onze verificatieverzoeken. Vanaf volgend jaar moeten ze een vergunning hebben en het licentieproces is duur en tijdrovend.
Betekent dit dat ik me hier geen zorgen over hoef te maken? Ik heb ook een incassobrief van hen ontvangen, maar ik was duidelijk op tijd met mijn betalingen op het moment dat ik de auto terugbracht naar xchange leasing. Ik weet niet wat ik moet doen.

Betekent dit dat ik me hier geen zorgen over hoef te maken? Ik heb ook een incassobrief van hen ontvangen, maar ik was duidelijk op tijd met mijn betalingen op het moment dat ik de auto terugbracht naar xchange leasing. Ik weet niet zeker wat ik moet doen.
U moet absoluut reageren door minimaal een bezwaarbrief te sturen.

Ga er snel mee aan de slag. U heeft slechts 30 dagen vanaf het moment dat u de brief ontvangt.

Je moet absoluut reageren door minimaal een bezwaarbrief te sturen.

Pak het snel aan. Je hebt maar 30 dagen vanaf het moment dat je de brief krijgt.
Dus in feite stuur ik ze gewoon een brief dat ik dit betwist? Ik weet niet precies hoe ik het moet aanpakken. Ook, als ik ze een brief stuur, verpest dat dan niet mijn krediet? Of is mijn krediet pas verpest nadat de schuld is gemeld bij de kredietbureaus?

61 - 80 of 253 Posts