Uber Drivers Forum banner
  • If you have joined UberPeople.net because your Uber account was hacked, you've likely been taken in by a scam. Please read this before starting a thread on this subject.

Opłata za sprzątanie

3.8K views 35 replies 16 participants last post by  Idolno1  
#1 ·
Jeżdżę od dziewięciu lat i nigdy nie miałem problemu z opłatą za sprzątanie. Zeszłej nocy broski kazał mi czekać, aż on kupi jedzenie uliczne i oczywiście zjadł je w samochodzie i trochę rozlał. Czy to duży problem do posprzątania? Nie, tak naprawdę nie. Czy mój samochód pachnie greckim jedzeniem? Tak.

Uber chce szczegółowego rachunku za to. Więc czy zamierzasz obciążyć ich kwotą 200 dolarów, jeśli pójdę wyczyścić mój samochód? Wątpię.

Mam wrażenie, że opłaty za sprzątanie to podatek dla dorosłych. Upiliście się i byliście niegrzeczni i lekceważący dla mienia kierowcy.

W ciągu dziewięciu lat naliczyłem sześć opłat za sprzątanie, a pięć z nich było związanych z wymiocinami.

#26 ·
Po prostu utwórz fakturę i wyślij ją do nich.
Dokładnie... i upewnij się, że na fakturze jest wyszczególniona "awaryjna usługa mobilna", która umożliwia posprzątanie bałaganu i zapłacenie za to jeszcze tej nocy, abyś mógł dalej jeździć. Oczywiście ta usługa awaryjna będzie kosztować więcej, więc upewnij się, że jest to odzwierciedlone w cenie!

#4 ·
Jeżdżę od dziewięciu lat i nigdy nie miałem problemu z opłatą za sprzątanie. Zeszłej nocy broski kazał mi czekać, aż dostanie jedzenie uliczne i oczywiście zjadł je w samochodzie i coś rozlał. Czy to duży problem do posprzątania? Nie, tak naprawdę nie. Czy mój samochód pachnie greckim jedzeniem? Tak.

Uber chce szczegółowego rachunku za to. Więc zamierzasz obciążyć ich kwotą 200 dolarów, jeśli pójdę wyczyścić mój samochód? Wątpię.

Moim zdaniem opłaty za sprzątanie to podatek dla dorosłych. Upiliście się i byliście niegrzeczni i lekceważący dla mienia swojego kierowcy.