Uber Drivers Forum banner
1 - 20 of 50 Posts

Duane Mitchell

· Registered
Joined
·
2,370 Posts
Discussion starter · #1 ·
Dostałem to od App Drivers Union:

Drogi Duane,
Mamy dobre wieści dotyczące czeków z zaległymi płatnościami z ugody z Prokuratorem Generalnym (AG) stanu Massachusetts z Uberem/Lyft. List i e-mail ze szczegółami dotyczącymi kwoty na czekach i potwierdzający Twoje adresy pocztowe zaczną docierać już w ten piątek, 1 sierpnia. Czeki z zaległymi płatnościami nadejdą wkrótce potem.
Jak wiesz, App Drivers Union (ADU) spotkało się z biurem Prokuratora Generalnego, aby domagać się szybkiej i uczciwej ugody dotyczącej zaległych płatności. W czerwcu liderzy App Drivers Union spotkali się z AG, aby zażądać odpowiedzi w sprawie ugody. Następnie App Drivers Union doprowadziło Biuro AG do rozmowy z ponad 1000 kierowców na Zoom. Kierowcy App Drivers Union wezwali AG do natychmiastowego działania. AG posłuchał.

Z przyjemnością informujemy, że kierowcy ADU, którzy nalegali, aby biuro AG działało szybciej, odnieśli sukces. Proces wreszcie się rozpoczyna. Oto więcej szczegółów:
  • Pierwszą komunikacją będzie list i e-mail, które nadejdą od Rust Consulting, administratora ugody, począwszy od końca tego tygodnia, piątku. W liście i e-mailu zostanie określona kwota zaległej płatności, którą otrzymasz, a także prośba o potwierdzenie adresu pocztowego do 31 sierpnia. JEŚLI NIE OTRZYMASZ LISTU I UWAŻASZ, ŻE POWINIENEŚ GO OTRZYMAĆ, powinieneś skontaktować się z Rust Consulting począwszy od 1 sierpnia, kiedy ich infolinia będzie otwarta: (888) 562-1052. Zapisz godzinę i datę połączenia. Aby uzyskać więcej informacji, sprawdź stronę internetową AG.
  • Wkrótce po otrzymaniu listu otrzymasz czek pocztą od Rust Consulting. Będzie to czek papierowy. Zaległe wynagrodzenie, które jest Ci winne zarówno od Ubera, jak i Lyfta, zostanie połączone w jednym czeku. Kierowcy nie muszą składać wniosku o czeki. Nie potrzebujesz prywatnego prawnika, który próbuje zarobić na Twoich pieniądzach z ugody. Kierowcy nigdy nie powinni podawać swoich danych bankowych ani żadnych danych osobowych nikomu, kto twierdzi, że pomaga Ci w ugodzie.
  • Łącznie co najmniej 140 milionów dolarów zaległych płatności dla kierowców, którzy jeździli w okresie od 14 lipca 2020 r. do 2 lipca 2024 r.
  • Biuro AG poinformowało kierowców na naszym spotkaniu, że podatki nie zostaną odliczone od czeków.
  • App Drivers Union naciskało na AG, aby wzór używany do określania kwot zaległych płatności był sprawiedliwy dla kierowców, którzy przejechali najwięcej mil i zainwestowali tak dużo w swoje pojazdy. ADU nie kontroluje wysokości czeków, ale zażądaliśmy, aby w ten sposób rozdzielono pieniądze.
  • Chociaż nie negocjowaliśmy ugody, ADU walczy o prawa kierowców w ramach tej ugody. Aby uzyskać więcej informacji, skontaktuj się z info@appdriversunion.org lub naszą infolinią pod numerem 617-214-2334.
Image
 
Zasadniczo kierowca, który w tym okresie przejedzie najwięcej mil, otrzyma największą wypłatę z ugody.

Jest wielu kierowców, którzy nie wybierają sobie najlepszych ofert ani nie mają nic przeciwko długim podróżom.
Nie każdy kierowca kwalifikuje się do płatności. Tylko ci kierowcy jeździli bez dopłat i akceptowali każdą podróż,
Uber wypłacił premię i ostatnią płatność z pozwu, ale nic nie dostałem. Tym razem też nic nie dostanę.
Płacą tylko uprawnionym kierowcom,
 
Przykro mi, ale jest mało prawdopodobne, aby Związek Kierowców Aplikacji miał cokolwiek wspólnego z terminem wypłaty pieniędzy z ugody.
Biuro Prokuratora Generalnego wykorzystuje Związek Kierowców Aplikacji jako narzędzie do wydania komunikatu prasowego.
To oświadczenie powinno pochodzić bezpośrednio z biura Prokuratora Generalnego, poparte pełną mocą wybranego urzędnika, który zainicjował ugodę.
Wstyd.
 
Zasadniczo kierowca, który w tym okresie przejedzie najwięcej mil, otrzyma największą wypłatę z ugody.

Jest wielu kierowców, którzy nie wybierają tylko najlepszych zleceń i nie mają nic przeciwko długim podróżom.
Myślę, że to najuczciwszy sposób, tbh. Trzeba też pamiętać, że dodatkowe bezrobocie trwało do końca 2021 roku. Niedobory kierowców utrzymywały się do 2023 roku. Kierowcy, którzy ciężko pracowali i ryzykowali swoim zdrowiem podczas pandemii covid, powinni najwięcej skorzystać z tej ugody. I tak powinno być imo.
 
Myślę, że to najuczciwszy sposób, żeby to zrobić. Trzeba też pamiętać, że dodatkowe bezrobocie trwało do końca 2021 roku. Niedobory kierowców utrzymywały się do 2023 roku. Kierowcy, którzy dawali z siebie wszystko i ryzykowali zdrowiem podczas covid, powinni najwięcej skorzystać z tego rozstrzygnięcia. I tak powinno być moim zdaniem.
wydaje się logiczne, ale to nie znaczy, że wypłaty będą zgodne z tą dyrektywą. ADU nie ma kontroli nad tym, jak ustalane są płatności. Stwierdziło, że tego żądało, ale to nie oznacza, że miało jakikolwiek wpływ na to, jak będą przebiegać płatności. Nikt z nas nie wie na pewno, jaka będzie formuła.
 
Discussion starter · #9 ·
Przepraszam, ale jest mało prawdopodobne, aby Unia Kierowców Aplikacji miała cokolwiek wspólnego z terminem wypłaty pieniędzy z ugody.
Biuro Prokuratora Generalnego wykorzystuje Unię Kierowców Aplikacji jako narzędzie do wydania komunikatu prasowego.
To oświadczenie powinno pochodzić bezpośrednio z biura Prokuratora Generalnego, poparte pełną mocą wybranego urzędnika, który zainicjował ugodę.
Wstyd.
Byłem na wszystkich spotkaniach z pracownikami biura Prokuratora Generalnego. Nie widziałem cię tam? Więc nie masz skąd wiedzieć. ADU to jedyna rzecz zbliżona do zorganizowanej grupy kierowców, z około 8000 kierowców, którzy podpisali karty. Ta grupa domaga się uwagi biura Prokuratora Generalnego w sposób, którego wydajesz się nie rozumieć. Nie traktuj tego jako zniewagi, ponieważ ja też tak nie uważałem, dopóki się nie zaangażowałem. Zdjęcie w moim poście to spotkanie, na którym pracownicy Prokuratora Generalnego przyszli do biur związkowych przy West St, aby omówić ugodę. PRZYSZLI DO NAS. To czysta polityka. 8000 osób zwraca na siebie uwagę. Jeden facet składający skargę - nie. Nie do końca marnujesz swój czas, ponieważ słuchają, ale 8000 zorganizowanych wyborców zwraca na siebie uwagę.
 
Moja skarga nie dotyczy związku zawodowego, który w pełni popieram.
Związek zawodowy nie jest agencją rządową ani wykonawcą.
Biuro Prokuratora Generalnego jest zobowiązane do działania publicznie i przejrzyście, a nie potajemnie.
Ponadto, dlaczego Rust Consulting nie bierze odpowiedzialności? Rust jest płatnym wykonawcą.
To tylko kolejny krok w unikaniu odpowiedzialności przez biuro Prokuratora Generalnego – dosłownie i w przenośni.
 
Discussion starter · #11 ·
Biuro Prokuratora Generalnego jest zobowiązane do działania publicznie i przejrzyście, a nie potajemnie.
Myślę, że okaże się, co biuro Prokuratora Generalnego robi publicznie. Myślę, że ta informacja to tylko ostrzeżenie dla ADU, że nadchodzą kontrole. Komunikując się z ADU, mogą dotrzeć do najbardziej zainteresowanych kierowców. Stamtąd wieść się rozejdzie.

Rust pracuje dla Prokuratora Generalnego. Są odpowiedzialnością Prokuratora Generalnego. Prokurator Generalny nie chce, żeby komunikowali się bezpośrednio. Mam nadzieję, że dostarczą informacji o tym, jak doszli do kwot należnych.

SEIU pracowało nad zorganizowaniem pracowników lotniska, co z powodzeniem zrobili. Osoby zaangażowane współpracowały z tym samym personelem biura Prokuratora Generalnego, który pracował nad tą ugodą. Wszyscy mieli dobre rzeczy do powiedzenia na temat współpracy z tymi członkami biura Prokuratora Generalnego. Nie mam powodu, by wątpić w ich ocenę. Na zdjęciu powyżej z mojego oryginalnego postu jestem ja w czarnej koszuli z czerwonymi literami. Byłem głównym mówcą podczas przesłuchiwania personelu Prokuratora Generalnego. Mogłem zapytać o cokolwiek chciałem. Nie uważam ich za mniej niż przejrzystych. Po prostu nie zawsze znają odpowiedzi.

Powiem, że jedną z rzeczy, których się nauczyłem, jest to, że pracując z politykami lub urzędnikami państwowymi, stwierdziłem, że nie mają oni przepustowości, aby obsłużyć wszystkie napływające prośby o ich czas. Jako samotny obywatel dowiedziałem się, że nie otrzymam takiej uwagi, jakiej bym chciał. Powinno to działać w ten sposób, ale tak nie jest. Powinienem móc zwrócić komuś uwagę na problem, a on powinien go rozwiązać. W przypadku dużych problemów, które mogą dotknąć wielu ludzi, jest to jak wchodzenie na pole minowe i obawiają się potknięcia. Rozwiązaniem jest, aby ludzie łączyli się w tysiącach i poruszali te same kwestie, a oni otrzymają uwagę.
 
Mam nadzieję, że format listu zawiera wskaźniki aktywności osobistej, które zostały wykorzystane do określenia naszych indywidualnych wypłat... czy to liczba zaangażowanych godzin, dochód z przejazdów współdzielonych, liczba przejazdów, cokolwiek wykorzystują do określenia kwoty i jaki okres kalendarzowy został wzięty pod uwagę. W ten sposób możemy potwierdzić, że proces prawidłowo uwzględnił całą Twoją aktywność za okres, którego użyli.
 
Czy wiemy, czy pełne 147 milionów dolarów zostaną rozdzielone? A może jest tak, że "mają 147 milionów dolarów, które mogą przeznaczyć"? To znaczy, nie ma nic, co by mówiło, że muszą rozdzielić WSZYSTKIE fundusze. Po prostu jestem ciekaw.
Umowa przewidywała, że 140 milionów dolarów zostanie rozdzielone kierowcom
 
Czy wiemy, czy pełne 147 milionów dolarów zostaną rozdzielone? A może jest tak, że "mają 147 milionów dolarów, które mogą przeznaczyć". To znaczy, że nic nie mówi o tym, że muszą rozdzielić WSZYSTKIE fundusze. Po prostu jestem ciekaw.
Państwo zabiera 27 milionów dolarów z pierwotnych 175 milionów dolarów. Do tego dochodzą zarobione odsetki, kilka milionów.
Prokurator Generalny nigdy nie wyjaśnił, w jaki sposób i dlaczego przysługuje im znaczny udział.
 
1 - 20 of 50 Posts