Uber Drivers Forum banner
1 - 5 of 5 Posts

·
Registered
Joined
·
78 Posts
Discussion Starter · #1 ·
Hola,

lo sentimos, pero nos has escrito a una dirección que ya no acepta correos electrónicos. Esta dirección de correo electrónico ya no se utiliza para responder preguntas, así que no hemos recibido tu solicitud.

Si tienes algún problema, nos gustaría ayudarte. Envíanos tu solicitud pulsando "Ayuda" en la aplicación Uber o visitando https://help.uber.com en tu navegador web. Aquí es dónde encontrarás las respuestas a las preguntas frecuentes y podrás enviar una solicitud de ayuda.

¡Hasta pronto!

- El equipo de Uber

This is a response from Uber to an e-mail I sent them.

I do not speak or read Spanish. Has anyone ever experienced a response from them in another language when they know your primary language is English?
 

·
Registered
Joined
·
64 Posts
This glitch might be related to the one a couple weeks ago where some drivers received promotional emails intended for Venezuelan drivers.

The message itself is says that the email address you wrote no longer responds to inquiries.
 

·
Registered
Joined
·
3,789 Posts
Hola,

lo sentimos, pero nos has escrito a una dirección que ya no acepta correos electrónicos. Esta dirección de correo electrónico ya no se utiliza para responder preguntas, así que no hemos recibido tu solicitud.

Si tienes algún problema, nos gustaría ayudarte. Envíanos tu solicitud pulsando "Ayuda" en la aplicación Uber o visitando https://help.uber.com en tu navegador web. Aquí es dónde encontrarás las respuestas a las preguntas frecuentes y podrás enviar una solicitud de ayuda.

¡Hasta pronto!

- El equipo de Uber

This is a response from Uber to an e-mail I sent them.

I do not speak or read Spanish. Has anyone ever experienced a response from them in another language when they know your primary language is English?
Spanish
Hello,

Sorry, but you have written to an address that no longer accepts emails. This email address is no longer used to answer questions, so we have not received your request.

If you have any problems, we'd like to help. Send us your request by clicking "Help" in the Uber application or by visiting https://help.uber.com in your web browser. This is where you will find the answers to frequently asked questions and you can send a request for help.

See you soon!
 

·
Registered
Joined
·
2,223 Posts
Hola,

lo sentimos, pero nos has escrito a una dirección que ya no acepta correos electrónicos. Esta dirección de correo electrónico ya no se utiliza para responder preguntas, así que no hemos recibido tu solicitud.

Si tienes algún problema, nos gustaría ayudarte. Envíanos tu solicitud pulsando "Ayuda" en la aplicación Uber o visitando https://help.uber.com en tu navegador web. Aquí es dónde encontrarás las respuestas a las preguntas frecuentes y podrás enviar una solicitud de ayuda.

¡Hasta pronto!

- El equipo de Uber

This is a response from Uber to an e-mail I sent them.

I do not speak or read Spanish. Has anyone ever experienced a response from them in another language when they know your primary language is English?
No comprende
 
1 - 5 of 5 Posts
Top