Uber Drivers Forum banner

Camry geen comfort meer??

1.5K views 11 replies 8 participants last post by  Uberinghonda  
#1 · (Edited)
Hallo,
Ik rijd in een Camry uit 2025 en comfort- en prioriteitsopties zijn al 2 weken verdwenen uit de beschikbare ritopties.

Is het alleen meneer of komt de Camry niet meer in aanmerking?

#4 ·
Getting a new car for this sh1t industry was your 1st mistake.
Vriend, beantwoord de vraag als je die hebt, of oordeel gewoon niet over mensen. Ik zie dat je de slimste bent, maar nog steeds in hetzelfde f.cking bedrijf. Het maakt niet uit wat je rijdt.

en om je te laten weten, het is een huurauto. Ik investeer nooit in dit bedrijf.

#7 ·
Even een update voor de collega's die zich afvragen:
Ze hebben x en comfort samengevoegd

View attachment 760004
Maar maar maar...

Oké, ze hebben Comfort en UberX samengevoegd.

Maar dat betekent niet dat die auto's die Comfort-auto's waren, nog steeds Comfort-auto's zijn, maar nu alleen onder de X-categorie worden aangeboden.

Nee nee nee!

Verschillende modellen zijn een paar maanden geleden uit Comfort verwijderd. Zoek de berichten op Uberpeople.net en r/uberdrivers.

Mijn Uber-specifieke huurauto's van Zipcar, beschikbaar in Boston en een paar andere steden, hebben de Chevy Bolt EV die ik huur uit de Comfort-categorie verwijderd in begin 2025. Nu alleen X-ritten voor dezelfde auto, en ik denk ook niet dat ik de Priorty-ritten krijg.

Natuurlijk, Comfort is nog steeds beschikbaar voor bepaalde chauffeurs met auto's die nog steeds in aanmerking komen, en zoals je zei, zullen die nu onder de X-optie worden aangeboden.

Maar sommige of veel auto's die in aanmerking kwamen voor Comfort, komen dat niet meer, en worden niet aangeboden alleen omdat de X-categorie in de app is geselecteerd.

Ik weet niet of chauffeurs van wie de auto's uit Comfort zijn verwijderd, ĂĽberhaupt op de hoogte zijn gesteld.

Al het bovenstaande is in ieder geval mijn begrip.

#10 ·
Als iemand van jullie de 25 Camry heeft, toonde het selecteren van de Camry Hybrid in documenten de juiste afbeelding van de auto of niet? Ik besloot de gewone Camry te selecteren en het toont nog steeds de afbeelding van 2018-2024.
Uiteindelijk zal ik contact opnemen met de support wanneer de definitieve platen verschijnen, aangezien ik op de een of andere manier ook met twee voertuigen in het systeem ben geëindigd. Kon het andere oude voertuig uit het systeem verwijderen.