Uber Drivers Forum banner
1 - 5 of 5 Posts

ObeyTheNumbers

· Registered
All pay < All miles*1.3 = LOSS
12,030 Posts
Discussion starter · #1 · (Edited)
Welnu, dat krijg je als je voortijdig een mislukt product op de markt brengt dat wordt ondersteund door een radicale politieke partij. De politieke richting verandert met de volgende stemming en bye bye de subsidies. Waarom producten moeten overleven op hun EIGEN MERITEN en bestand moeten zijn tegen de behoeften van het publiek. We hebben geen EV's nodig in hun huidige vorm, zo simpel is het.

Nou, dat krijg je als je voortijdig een mislukt product op de markt brengt dat wordt ondersteund door een radicale politieke partij.

De politieke richting verandert met de volgende stemming en bye bye gaan de subsidies.

Waarom producten moeten overleven op hun EIGEN MERITEN en bestand moeten zijn tegen de behoeften van het publiek.

We hebben geen EV's nodig in hun huidige vorm, zo simpel is het.

Als ze ooit de talrijke problemen oplossen, hebben ze zichzelf al in de ogen van het publiek verbrand. Je **** die EV-fabrikanten nu niets meer vertrouwen.

"Oh, het heeft een bereik van 1000 mijl!"

Behalve dat de batterijen niet werken in de kou.

"Oh, het laadt snel op in 10 seconden"

Ja, maar je moet je huis upgraden naar een 800 ampère aansluiting en $20.000 uitgeven om dat te doen. De vervangende batterijen kosten $100.000.

Leugens, leugens, leugens.
Je **** gewoon niet stoppen. Elke keer dat je op het toetsenbord slaat, zeg je iets doms. Maar dit, dit is een van de domste dingen die je ooit hebt gepost.

Ik vind je vermakelijk, semi-intelligent en volledig misleid. Ik ga je dempen of blokkeren of wat de site me ook toestaat.

Een paar feiten voor je. Je mag geen 800 ampère service hebben zonder de hulp van je lokale nutsbedrijf, enkele vergunningen en misschien een kwart miljoen dollar. Mijn Kia EV9 gaat in 22 minuten van 10% naar 80%. De thuislader die ik heb geïnstalleerd, kostte in totaal $1100. Mijn auto laadt 's nachts op terwijl ik slaap. Niemand heeft ooit een actieradius van duizend mijl geclaimd. Ik haal ongeveer 300 op een lading van 80%. Vervangende batterijen kosten $100.000? Hoe verdomd dom ben je? Trouwens, iedereen weet dat je AI gebruikt om je berichten te schrijven.

Klik op de link die mijn bijnaam is en selecteer in de rechterbovenhoek "negeren".

Leef fijn. 😆

View attachment 766438
Bedankt! Ik kon het niet uitzoeken. Ik zie hoe het moet en zodra ik op verzenden klik, zal ik het doen. En ik heb een heel fijn leven. Ik heb een elektrische auto, ik heb een volledig op zonne-energie aangedreven huis, een huis in een golfgemeenschap dat is afbetaald, drie kleinkinderen, tijd om te reizen, een geweldige vrouwelijke metgezel om mee te reizen (ze heeft een doctoraat in persoonlijke en interpersoonlijke relaties (ze zegt dat ik nog veel te leren heb).

1 - 5 of 5 Posts